V celom Ružinove už minulý týždeň rozkopali chodníky a trávniky partie kopáčov, vždy od napájacích bodov trakcie až k tým ich rozvodným skriniam. Na Mierovej, na Bajkalskej ako aj na Cintoríne Vrakuňa. Asi potrebujú niečo zosilniť. No to sa mali zobudiť skôr ako sprevádzkovali dlháne. Tiež som dnes videl na L71 SORku.
Prečo tie Capacity na 68 dávajú prednostne na delené služby a nie celodenné? Pri 15 min sedlovom intervale som minule videl 68 dosť plnú a to ani nebolo počas semestra na EUBA.
Určite áno
Však počas modernizácie Vajnorskej bol interval ráno 5 minút, čo ušetrilo 2 poradia
A býval som v Rači nejakú dobu a proste hold smola čo sa dá robiť keď nejsou lidi...
Dlhšie električky momentálne nemáme a tak skoro nebudeme mať takže vždy bude trpieť nejaká časť mesta
Tak najskôr by som vypravil všetko čo sa má potom obsadil záložáky. Po rannej službe na L7 kľudne nech prejdú na zálohu.
A ak je fakt to až také zlé s vodičmi tak dočasne oslabil CP na L1. Ráno 6 min. a zvyšok dňa 7 - 8 min.
Tam je kapacity dosť aj v špičke stále na rozdiel od ostatných liniek.
Toto môže napísať, len človek ktorý z Rače ráno necestuje.. stačí, že tam dali kačice po korone namiesto súprav, ktorých je málo.
Sa dáko rýchlo zabudlo na vypravovanú trojičku T6 aj PR videjkom magistrátu ako konečne posilnili nedostatočnú kapacitu na Račianskej radiále..
A to načo? Však operatívne mali L44 ukončiť na Šulekovej. Búdkovú by na tú dobu obslúžila L41 a L47 by presmerovali cez Prokopa a Hroboňovu, kde by sa napojila na svoju trasu. Tam by bol aj prestup na L41 pre ľudí čo cestujú do oblasti Drotárskej a Slavína.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
si