Toto absolútne nič nemá spoločné s novými vozidlami. To čo bolo rozkopané minulý rok od čiližkej smerom do mesta, dneska je to zase v úseku popri CV až prievoz a rovnako tak pozdĺž Bajkalskej až k meniarni Rúžová Dolina. Všetko sú to už dávnejšie vysúťažené projekty na modernizáciu napájacích káblov z meniarní. Rovnako ako by sa v blízkej dobe mali rekonštruovať už dávnejšie zmienené 4 meniarne kompletne. ( Račianska, Krasňany, Záhumenice a Dolné hony)
V celom Ružinove už minulý týždeň rozkopali chodníky a trávniky partie kopáčov, vždy od napájacích bodov trakcie až k tým ich rozvodným skriniam. Na Mierovej, na Bajkalskej ako aj na Cintoríne Vrakuňa. Asi potrebujú niečo zosilniť. No to sa mali zobudiť skôr ako sprevádzkovali dlháne. Tiež som dnes videl na L71 SORku.
Prečo tie Capacity na 68 dávajú prednostne na delené služby a nie celodenné? Pri 15 min sedlovom intervale som minule videl 68 dosť plnú a to ani nebolo počas semestra na EUBA.
Určite áno
Však počas modernizácie Vajnorskej bol interval ráno 5 minút, čo ušetrilo 2 poradia
A býval som v Rači nejakú dobu a proste hold smola čo sa dá robiť keď nejsou lidi...
Dlhšie električky momentálne nemáme a tak skoro nebudeme mať takže vždy bude trpieť nejaká časť mesta
Tak najskôr by som vypravil všetko čo sa má potom obsadil záložáky. Po rannej službe na L7 kľudne nech prejdú na zálohu.
A ak je fakt to až také zlé s vodičmi tak dočasne oslabil CP na L1. Ráno 6 min. a zvyšok dňa 7 - 8 min.
Tam je kapacity dosť aj v špičke stále na rozdiel od ostatných liniek.
Toto môže napísať, len človek ktorý z Rače ráno necestuje.. stačí, že tam dali kačice po korone namiesto súprav, ktorých je málo.
Sa dáko rýchlo zabudlo na vypravovanú trojičku T6 aj PR videjkom magistrátu ako konečne posilnili nedostatočnú kapacitu na Račianskej radiále..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
david11
A ak je fakt to až také zlé s vodičmi tak dočasne oslabil CP na L1. Ráno 6 min. a zvyšok dňa 7 - 8 min.
Tam je kapacity dosť aj v špičke stále na rozdiel od ostatných liniek.