Keď som to prvýkrát zbadal, tak som bol prekvapený, že tú zastávku umiestnili do križovatky. Chápem, že ju nemali kde veľmi dať, ale nemohla sa uzavrieť vždy iba polovica zastávky, ako sa to robí na niektorých iných zastávkach?
Zajtra bude možné stretnúť v uliciach Cabrio Karosu - Slovanisti budú oslavovať titul.
,,Koniec celého programu vyvrcholí krátko po 17:00 h, kedy sa majstri Slovenska presunú otvoreným kabrio autobusom okružnou jazdou ulicami Bratislavy späť na Zimný štadión Ondreja Nepelu.’’
Ešte doplním, že v starších tabuliach bol iný OS, ktorého výmena tiež nie je administratívne jednoduchá a častokrát nacenená podľa preinštalovaných kusov.
Ak sa nemýlim, tie staršie tabule boli offline, vo vozidlách nebol modem, ktorý by umožnil prijímať dáta o online odchodoch, takže to nebola len vec softwaru, ktorý by sa jednoducho preinštaloval. Doteraz vozidlá boli napojené na dispečerské systémy len cez miestnu rádiovú sieť, ktorá je dimenzovaná najmä na hlasový prenos a menšie množstvo dát.
Vo všetkých starších obrazovkách chýbal nejaký komponent aby to tie obrazovky zvládli. Preto sa na to robila normálne súťaž aby sa to kompletne spravilo naraz všade. Nebolo možne len prísť a nainštalovať nový dizajn a všetky tie funkcie, ktoré má ta obrazovka robiť. Ak som teda pochopil správne tvoju otázku.
V SU18 to tiež spočiatku neukazovalo čísla liniek, takže to asi bude iba prvá verzia. Prečo je vlastne taký problém preinštalovať informačný systém v starších vozoch, veď napr. v prípade Otokarov a 30T by mali byť všetky komponenty rovnaké (okrem toho, že vonkajšie sú pri 30T terčíkové)?
Ano, uzkazuje už aj odchody iných liniek, ale vyzerá to tak, že to nie je ešte doladené, lebo to neukazovalo číslo linky, iba smer a čas odchodu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
telekamo11