Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Teraz na stredu 2.2.2022 je plánovaný veľký protest v Ba a blokáda diaľnic kamiónmi, takže sa treba podľa toho pripraviť a počítať v Ba s obmedzením v doprave, je to na spôsob ako bolo teraz v Kanade
Reakcia na: Max #172938:
Je tam dopravná nehoda, auto sa prevrátilo na strechu.
DPB info hlási prerušenú premávku na Eisnerovej ul. - prekážka na ceste.
Reakcia na: barack40 #172936:
Mm tak pokiaľ je to tradičná slovenská severobalkánska mentalita vybývať, zbúrať, postaviť nové, neprekvapuje ma, že vedie k problémom aj tu. Rozumiem tiež, že elektronické stavadlo asi nie je opraviteľné kladivom a opotrebuje sa skôr ako sústava pák a ozubených kolies... Ale z tej formulácie mi to prišlo, akoby pre danú generáciu jednoducho už nevyrábali kompatibilné/náhradné komponenty bez ohľadu na to, ako sa o to majiteľ doteraz (ne)staral. Do sveta zabzar prd vidím, to sa na západe robí generálka či kompletná výmena staničných zabzar každých 20 rokov? Či "kúpiť nový systém" v tomto prípade nie je to isté ako vymeniť komplet staničné zabzar?
Reakcia na: ceres #172934:
V Petržalke je prvé elektronické stavadlo na Slovensku, slovutnej nemeckej značky 🙂 , tento rok by malo mať presne 25 rokov. A áno, elektronické stavadlá, (a elektronika všeobecne), majú takú krátku životnosť. Konkrétne pri elektronických stavadlách je životnosť počítačov okolo 10 - 15 rokov.

Ale to je celkovo na železnici dobrým zvykom, že čo nemá aspoň 50 rokov, je "nové a bezúdržbové". Už sa nám pomaly začína rozpadať aj koridor na Trnavu 😞
Reakcia na: ceres #172934:
Ja sa do toho veľmi nerozumiem, takže iba reprodukujem prečítané. Videl som niečo o monitoroch, ale teraz pozerám, že práve ten komentár na FB bol medzičasom zmazaný
Reakcia na: 3pa3ck3 #172932:
Nie je v Petržalke prvý počítač osí na Slovensku slovutnej nemeckej značky? Veď to môže mať tak max 25 - 30 rokov. To má takú krátku životnosť?
Reakcia na: Dispecer #172931:
Aj by to bolo okej, keby ZSSK a DPB mali spoluprácu o uznávaní lístkov pri mimoriadnostiach, ako je tomu v civilizovaných mestách.
Reakcia na: Dispecer #172931:
Konečne IDS funguje ako má 😁
Inak čo som čítal insiderské info, tak toto bude na dlhšie, keďže je tam problém s opravou a náhradnými dielmi a dodávateľ ZZ sa snaží presadiť, aby ŽSR kúpili nový systém
V úseku Bratislava-Petržalka - Bratislava-Nové Mesto sú odrieknuté vlaky z dôvodu poruchy zabezpečovacieho zariadenia v stanici Bratislava-Petržalka. Náhrada? MHD.
https://twitter.com/zssk_mimoriadne/status/1487932404132204549
https://twitter.com/zssk_mimoriadne/status/1487932744747438080
3328 ťukanec s dodávkou na Hodonínskej
Reakcia na: 4921 #172927:
Tú istú má aj 4266
Linka 3 - prerušená premávka na Račianskej obojsmerne - prekážka na trati na pionierskej auto v kolajisku
Reakcia na: Solider #172904:
Nie je nejaká možnosť obmedziť rýchlosť ventilátorov z klímy, kým, hm, klíma bude schopná intenzívnejšej temperácie (čo sa týka teploty)?

Lebo to je vlastne podobný problém ako v lete, keď sa ľudia pri nefunkčnej/nestíhajúcej klíme (aspoň to druhé snáď nebude v Otokaroch problém) sťažujú, že z klímy ide horúci vzduch, nie?
Aktuálne Kramare a okolie Patronky bez prudu, trolejbusy stoja.
Reakcia na: mack #172923:
To je...... Dalsi Mercedes v prdeli!😠
Križovatka Patrónka, 4939 neubrzdil a skončil v 1830.
Reakcia na: Petto #172921:
V službách ani vo výprave už nie je. Minulý rok sa ale z výpravy vytratili aj Š3, 12 a 18.
dlhodielsky skolak 17 este funguje ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.