Trafo sa viezlo naposledy z ŽST Podunajske Biskupice na kamióne do rozvodne a keď sa opravovala hlavná vlečka Slovnaftu po tej ktorú spomínaš nejazdilo nič, všetko išlo kamiónmi, tam už chyba v križovatke kolaj
Už 20 rokov je zrušená a preto som písal, že bývala vlečka. Mám suseda ktorý pracuje v Slovnafte celý život a tá trať je zapečatená a sa nepoužíva. Od ich brány po Stn P. Biskupice je na nejakej časti už bez koľajníc a zvyšok v dezolátnom stave. Nejaký developer chce urobiť cyklo trasu a keď som to spomenul susedovi, tak povedal, že ok, neviem o tom, že by to mal developer dohodnuté so Slovnaftom, nakoľko vlastníkom je práve on!
"bývalej vlečky na Slovnaft"
vlecka uz bola zrusena ? lebo pokial viem tak slovnaft si ju drzal ako zaloznu trasu (a vyraznejsie pouzival v case ked robil rekonstrukciu ich primarnej vlecky z UNS) + z tejto vlecky je obsluhovana aj rozvodna medzi biskupicami a rovinkou (a nove transformatory sa sice nevozia denne, ale standardne sa prepravuju prave po zeleznici....)
V takom prípade sorry asi som to zle pochopil.
Príspevok od ptyca je pravdivý keď si mysli, že v dohľadnej dobe sa to otáčanie 67 v Podunajskej Bráne neporieši.
Keď som sa informoval na MiÚ P.Biskupice, bolo mi povedané, že pokiaľ nebude ukončená výstavba a tam je ešte veľa na pláne, odovzdané cesty mestu, MHD tam nepôjde. Problém je aj pri Ligurčeková, kde je vytvorená zastávka a developer, čo má konexie niekde až hore, miestny poslanci za mestskú štvrť si nepomohli, chce stavať 10 domov 3 poschodových, pozdĺž bývalej vlečky na Slovnaft. Chýbajúca spojka k Lidlu už najnovšie má byť jednosmerná a nevieme ako bude riešená aby po nej MHD jazdila. Bližšie o projekte, nikto nič nevie a kedy to bude stavať, tiež nevedia. Takže záver, do 5r. to nebude a ja si myslím, že aj dlhšie ako 5 rokov.
No nemyslim ze sa to v dohladnej dobe poriesi to otacanie, tak by aspon mohli predlzit tu 78 na Vinohradnicku. Zlepsila by sa tym aj obsluha Pod. Brany lebo predsa len je blizsie odslapat na Vinohradnicku ako na stanicu resp. k MiU. A na stanici by sa zlepsili podmienky lebo ked tam teraz je vacsinu casu odstavena 79 jedna 70tka a dve 78 + plno os. aut a husta premavka je to tam celkom preplnene.
Je pravda, že 67 sa zaplní zvyčajne až od Dudvážskej, ale aj tak mi nepríde presmerovanie 79 zrovna najlepšie, jedine že by bola časť spojov ukončená skôr napr. na Vinohradníckej. Tieto spoje by som ale aj tak radšej viedol ako samostatnú linku, čiže napr. 67 by mala posilové spoje v úseku "Vinohradnícka - Čiližská," aby nebola tá 79 zbytočne komplikovaná. Celý problém je ale v tom, že tú linku nie je na Podunajskej bráne kde otočiť a preto sa tam (zatiaľ) nemôže predĺžiť 67 z Vinohradníckej (to by ju musela úplne vynechať) a preto som navrhoval aspoň dočasne predĺžiť 78 po Šamorínskej, ale ak by sa nejako poriešila Vinohradnícka, tak by sa tam rovno mohla predĺžiť aj 67. Najlepšie však asi bude počkať, kým sa bude môcť 67 predĺžiť a otočiť na Podunajskej bráne.
My nevyriešime nič, sú kompetentný a lepšie platený ľudia, ktorý nevyužívajú MHD ale snažia sa robiť naoko niečo - informácie aby ľudí prilákali do mhd no skôr z mhd naspäť do áut
Nestratili len by museli prestupit. Mimochodom cestujem 67 pomerne casto z Vinohradnickej do Ruzinova a minimum ludi ide celu trasu 90perc. ludi zo spominanych zastavok vystupuje na Hronskej a Dudvazskej. Aky ma zmysel docasne predlzovat 78 a potom predlzit 67 tak nech sa rovono predlzi 67. O co jednoduchsie je predlzit 78 oproti 67? Ja som navrhol to predlzenie 78 lebo ma atraktivnejsi interval ako 67. Hlavne teraz cez weekendy ked 67 osekali na dva spoje za hodinu.
V takom prípade by ale zase Nákupná, Korytnická a Bodrocká stratili spojenie z Ružinovom, čo by nebolo veľmi dobré. 79 by som osobne nechal len pre obsluhu Lieskovca a nerobil z nej v PB nosnú linku (67 je pre určitú časť PB nosná). To predĺženie 78 na Podunajskú bránu malo byť len dočasné riešenie, kým sa nepodarí predĺžiť 67 z Vinohradníckej na Podunajskú bránu, potom by sa 78 mohla opäť skrátiť a preto by som radšej 67 nerušil.
Tak potom by nebolo zle tu 78 predlzit na Pod. branu cez Vinohradnicku a 79 nech obsluzi Nakupnu , Korytnicku a Bpdrocku moze koncit opat na Cilizskej a nebude stat v ziadnej zapche. A 67 sa moze zrusit a 79 moze chodit castejsie ked sa tam prida jeden voz.
Aký sú tam bezdomovci? Mea Culpa už dávno nefunguje a je to Hradská a není sú bezdomovci s Petržalky , je tam ubytovňa a pracujúci ľudia a je to oblasť Hradská sú tam aj rodinné domy normálny ľudia potom nech nestojí 78 ani pred Pentagonom zastávka Stavbárska
pokial to je zastavka ktora sa (asi volakedy) volala Vahostav, tak je to presne pre to co pise ptyca v #171994 - staci ze bezdaci znepouzitelnia jednu z liniek ktora tade premava....
Dobrý návrh, predĺžiť linku 78 ale ma to aj háčik. Ulice Vinohradnícka - Devätinová a Nákupná - Korytnická - Bodrocká, zostanú bez obsluhy. Pešia dostupnosť na MiÚ P. Biskupice od Ligurčeková je 18min, podľa toho aké tempo kto má. Nie je problém ísť peši, problém je, keď je škaredé, sychravé počasie. To už nie je komfortné a pre ženy dosť aj nepríjemne!
Ja myslim ze povodne to bolo zavedene koli bezdomovcom, ktori tam maju noclaharen aby, neboli rozlezeni vo vsetkych linkach ktore tadial idu. Nieco ako sa teraz riesi na 61 zavedenim 163.
Je neuveriteľné a až absurdné že 78 nestojí vôbec na zastávke Pod Gaštanmi,neviem prečo je problém aspoň na znamenie tam zastať keď už ide Autobus okolo , neviem či to je naschvál určitým ľuďom znepríjemňovať dopravu alebo sa len pozabudlo?
V takom prípade by sa ale skomplikovalo spojenie Hronskej, Dudvážskej a Čiližskej s Ružinovom a tiež by úplne zaniklo spojenie ŽST PB a priľahlej oblasti s Vrakuňou a Dolnými honmi (to by sa dalo riešiť znovu predĺžením 79). Ja si skôr viem predstaviť predĺžiť 78 v súčasnej trase cez MiÚ PB a Šamorínskej na Podunajskú bránu.
Niekde v diskusii som spomínal zlúčenie L67 a L78 = L78 a potiahnutá až na Vinohradnícku, tam to klbák otočí. Všetky spoje Vinohradnícka --> Astronomická/Nové SND, no dostalo to dislike, nesúhlasia
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ptyca