Gratulujem dp Ba štrajk ešte ani nezačal na hodzovom je 5,5 človeka v prevahe polícia a už nepremáva 212 ani 207 neviem z akého dôvodu, už pomaly 30 min na kollarku jazdí len 80
„Od 5. do 31. augusta bude uzavretý úsek Bárdošovej ulice (od rozvetvenia Bárdošovej až po Jeséniovu ulicu) pre automobilovú aj mestskú hromadnú dopravu (MHD),“ uvádza Nové Mesto s tým, že rezidenti budú masť vstup do svojich obydlí zabezpečený.
Vzhľadom na uzávierku časti Bárdošovej ulice bude autobus MHD č. 145 dočasne jazdiť len po ulicu Na Revíne (s konečnou a otočiskom na parkovisku).
“Bratislavu od zajtra čakajú dvojdňové protesty a schyľuje sa k ďalšej blokáde hlavných dopravných uzlov. Do organizácie protestov sa aktívne zapája Marian Kotleba, ľudí na ne bude zvážať autobusmi z celého Slovenska. Polícia avizuje, že opäť bude situáciu len monitorovať."
(zdroj: Štandard)
Predsignál bol myslený tak, že odbočenie doľava by bolo umožnené, t.j. semafor by počítal s odbočením doľava a nepustil súčasne s odbočujúcim trolejbusom aj električky, len ak by bol do križovatky prihlásený trolejbus (CSS by tiež čakala, kým trolejbus križovatkou reálne prejde), takže vyprázdňovacia šípka by podľa mňa v tomto prípade nepomohla, keďže by umožňovala odbočiť doľava aj autám. Pokiaľ by ale toto nebol problém, tak vtedy by sa kľudne mohla použiť aj vyprázdňovacia šípka.
A keby na tom predsignále stálo pred nimi auto? Alebo by odbočovali austrálskym spôsobom?
Ja si myslím, že na takéto manévre na už roky máme "signál pre opustenie križovatky" aka vyprázdňovaciu šípku.
A nešlo by postaviť spojku z Karpatskej na Šancovú, trolejbusy otočiť na Hl. st. a naspäť ich viesť po Štefanovičovej, z ktorej by odbočili na Žilinskú? V takomto prípade by musel byť na križovatke Štefanovičova x Žilinská nejaký predsignál, aby mohli trolejbusy odbočiť doľava na Žilinskú.
Pre Bratislavu by sa zišli obojsmerné trolejbusy... stačila by len slučka pri Ymce, aby sa vrátil do správneho smeru a 203 by mohla jazdiť ostrovne Karpatská - Koliba a Búdková - Kozia
Ono je to ešte horšie, keďže Beskydská je jednosmerná od Čajakovej ku Karpatskej aj k Šancovej. Lenže dve odbočenia do križovatky Karpatská - Šancová, to už je pre BA úplné sci-fi. To už by sa skôr dali integrovať spojky do/zo Šancovej smer SAV (je tam aj lepoší uhol odbočenia) a otáčať na Hauptbahnhofe.
Keďže Beskydská je jednosmerná od Čajakovej vždy na inú stranu, znamenalo by to smer a ešte si vybrať medzi ostrým odbočewním z Beskydskej na Šancovú alebo ostrým odbočenie doľava zo Šancovej na Beskydskú. A ešte sa obávam, že do križovatky Šancová x Žilinská x Karpatská integrovať spojku Šancová - Karpatská v ľubovoľnom smere by bolo nad projektantské schopnosti Deltesu, inštalačné schopnosti Elzy a údržbárske schopnosti Steam Pipeline Maintenance Division of Prešporok Transit Authority.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Urbanway 2423