Ďalší troll čo nemá čo robiť, tak sa vyjadruje úplne ku všetkému (to sa týka komentárov aj v iných vláknach)? To akože na Mercedese nemôže začať horieť náprava?
Ahojte, čo sa stalo na obchodnej okolo 13:30h? L9 presmerovaná po Špitálskej a L1 na Vazovovu, Špitálsku a napojila na SNP na svoju trať. Obe linky obojsmerne presmerované. Ďakujem
Pôvodný plán bol, že počas nižších výkonov počas modernizácie KV radiály si všetci vodiči dorobia papiere na všetky vozidlá. Ani tento plán nevyšiel. Tých pochybení by sa tak našlo viacero.
Žiaľ, od roku 2016 vodiči zaradení na Trnávku majú papiere len na Škodovky a T3P. Na pedálových vozoch v autoškole nejazdia, pretože jazdia celú autoškolu na Škodovkách. Absolútne nelogické, ale je to tak.
Je to už dávno, čo som od toho preč ale kedysi na T3G žiadne extra papiere neboli treba. Však je to pedálové vzidlo, v princípe je obsluha rovnaká ako u T3, ktorá je hádam dodnes základom vodičáku na električku, až na drobné setaily ako protisklzovka a zárodky diagnostiky.
Mal by si si precitat prispevok na ktory som reagoval. Ja sa tu nehadam, ci by mali jazdit T3G alebo T3P, ale odpovedam na tvrdenie "že ich chcú doraziť úplne nech sa potom vyradia/používajú sa ako technologické vozy".
Mimochodom, keby tu nebola korona, tak odstavit by sa mali najstarsie kacice, kedze pocas beznej premavky je ich tu az az a suprav zalostne malo.
T3G majú tak odlišné riadenie od T3SUCS, že treba na ne samostatné papiere? Alebo je na Juráku už málo vodičov, ktorí zažili T3SUCS?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
UltraM