Minimálne pri 212 bude primárnym dôvodom napäťová výluka (dokončovacie práce na Nivách), ale aj tak oceňujem, že konečne v DPB pochopili, že v takýchto prípadoch je lepšie preventívne rovno vypraviť autobusy ako potom narýchlo zháňať voľné ZV (chápem, že cez pracovné dni by sa to zrejme nedalo pokryť autobusmi)
Pri delených sa robia vyššie stupne údržby ako P2/KP, ktoré sa rozhodne nerobia každý deň. Takže na delených denne jazdia desiatky vozidiel (dnes už hádam menej, lebo delených ubúda), ktoré v medzidieli žiadnu údržbu nemajú.
Napájané to je z traťových rozvodov. Ak zmluve (https://dpb.sk/sk/dokument/zmluva-o-dielo-142) rozumiem správne, tak "inštalácia" na Patrónke stála cca 16 tisíc a na Kollárku to malo stáť cca 32 tisíc, ale nie sú v tom zahrnuté samotné nabíjačky. Tuší niekto, koľko stáli tie?
Ok, ked vynechám 37/1 ktorá robí ešte aj nočák o 0:30 tak možno by to šlo. Cesta z mostu do ZB a späť trvá dokopy 60 minút, potom je tam okrem rannej špičky vždy 20 min pauza pod mostom. Keď má vodič zákonnú prestávku po 4 hodinách tak aj viac. Naozaj by to nevyšlo alebo tu ide o to že by sa moc zaťažovala/využívala/... batéria?
Myslim si, ze samotna fyzicka nabijacka je to najlacnejsie na tom celom - potiahnutie kablov (a elektriny) a rozkopanie okolia stoji viac. To uz mozno radsej postavit novu a hentu tam nechat.
Ale otázka bola na delené poradia, či? Či by sa stihli medzi 9.-14. nabiť na Hroboňke. Ak áno, tak by to naozaj dávalo zmysel na a-20,37. A ušetrili by sa zbytočné jazdy až do Krasňan.
Ja už dlho hovorím, že delené poradia "západných liniek" by sa mohli na medzidiel odstavovať na Hroboňovej, aby sa ušetrili vzkm. Elektrobusy z liniek 20 a 37 môžu ísť na medzidiel na Hroboňku a tam sa nabiť. Koľko vlastne trvá to nabíjanie? Stihli by sa cez medzidiel poriadne nabiť všetky?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA