Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andy #170444:
+3 ZV vypravene
Reakcia na: FFF13 #170436:
Len v idealnom pripade ma 37/ako aj ine linky prestavky /ak nie su zapchy ked sa jazdi aj na otočku🤔 a 37 ma skutočne velky denny priebeh km .
Reakcia na: 3pa3ck3 #170446:
Preventívne vypravenie autobusov na 203 už bolo viac krát.
Reakcia na: Andy #170444:
Minimálne pri 212 bude primárnym dôvodom napäťová výluka (dokončovacie práce na Nivách), ale aj tak oceňujem, že konečne v DPB pochopili, že v takýchto prípadoch je lepšie preventívne rovno vypraviť autobusy ako potom narýchlo zháňať voľné ZV (chápem, že cez pracovné dni by sa to zrejme nedalo pokryť autobusmi)
Reakcia na: Infinity #170439:
Pri delených sa robia vyššie stupne údržby ako P2/KP, ktoré sa rozhodne nerobia každý deň. Takže na delených denne jazdia desiatky vozidiel (dnes už hádam menej, lebo delených ubúda), ktoré v medzidieli žiadnu údržbu nemajú.
Reakcia na: 3pa3ck3 #170438:
No minimálne sú na 203 , 207 a 212 dnes autobusy, a na 208 DG, aby sa dali odkloniť.
Reakcia na: 3pa3ck3 #170438:
Predpokladám že odklony bude operatívne korigovať dispečing DPB, podľa toho, kade budú bezmozgové hlavohrude hajlovať.
Tá americká škodovka 14Tr je už v Bratislave? Potom ju odvezú zas späť do Strašic.
Reakcia na: MatejBA #170435:
Napájané to je z traťových rozvodov. Ak zmluve (https://dpb.sk/sk/dokument/zmluva-o-dielo-142) rozumiem správne, tak "inštalácia" na Patrónke stála cca 16 tisíc a na Kollárku to malo stáť cca 32 tisíc, ale nie sú v tom zahrnuté samotné nabíjačky. Tuší niekto, koľko stáli tie?
Reakcia na: Mhr1 #170434:
a údržby?? na to sú tie delene
Pripravuje sa DPB nejako na zajtrajšie protesty?
Na svetelnej tabuli videný spoj 31 s cieľom Floriánske námestie
Reakcia na: Author #170433:
Ok, ked vynechám 37/1 ktorá robí ešte aj nočák o 0:30 tak možno by to šlo. Cesta z mostu do ZB a späť trvá dokopy 60 minút, potom je tam okrem rannej špičky vždy 20 min pauza pod mostom. Keď má vodič zákonnú prestávku po 4 hodinách tak aj viac. Naozaj by to nevyšlo alebo tu ide o to že by sa moc zaťažovala/využívala/... batéria?
Reakcia na: Urbanway 2423 #170429:
Myslim si, ze samotna fyzicka nabijacka je to najlacnejsie na tom celom - potiahnutie kablov (a elektriny) a rozkopanie okolia stoji viac. To uz mozno radsej postavit novu a hentu tam nechat.
Reakcia na: Author #170433:
Ale otázka bola na delené poradia, či? Či by sa stihli medzi 9.-14. nabiť na Hroboňke. Ak áno, tak by to naozaj dávalo zmysel na a-20,37. A ušetrili by sa zbytočné jazdy až do Krasňan.
Reakcia na: Machnac #170427:
Na výstavbu na Kollárku nedala STU súhlas, preto sa osadila inde.
Celodenné poradia 37 so 400-500 km výkonmi sú nevhodné pre elektrobusy.
Reakcia na: Machnac #170427:
Ja už dlho hovorím, že delené poradia "západných liniek" by sa mohli na medzidiel odstavovať na Hroboňovej, aby sa ušetrili vzkm. Elektrobusy z liniek 20 a 37 môžu ísť na medzidiel na Hroboňku a tam sa nabiť. Koľko vlastne trvá to nabíjanie? Stihli by sa cez medzidiel poriadne nabiť všetky?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.