Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Author #170433:
Ale otázka bola na delené poradia, či? Či by sa stihli medzi 9.-14. nabiť na Hroboňke. Ak áno, tak by to naozaj dávalo zmysel na a-20,37. A ušetrili by sa zbytočné jazdy až do Krasňan.
Reakcia na: Machnac #170427:
Na výstavbu na Kollárku nedala STU súhlas, preto sa osadila inde.
Celodenné poradia 37 so 400-500 km výkonmi sú nevhodné pre elektrobusy.
Reakcia na: Machnac #170427:
Ja už dlho hovorím, že delené poradia "západných liniek" by sa mohli na medzidiel odstavovať na Hroboňovej, aby sa ušetrili vzkm. Elektrobusy z liniek 20 a 37 môžu ísť na medzidiel na Hroboňku a tam sa nabiť. Koľko vlastne trvá to nabíjanie? Stihli by sa cez medzidiel poriadne nabiť všetky?
dobrý deň,neviete čo sa deje s tým 24metrovym trolejbusom?nikde som ho nevidel.ani na linke 201 som ho nevidel,že by jazdil.
Zdrzania 29, 32 na Botanickej okolo 20-30 minut
Reakcia na: FFF13 #170428:
Bolo by príliš drahé a zložité presunúť tú nabíjačku inde? Viem, sú to ďalšie náklady, ale ak bude na Hroboňke úplne zbytočná, tak je ju lepšie premiestniť niekde, kde bude užitočnejšia.
Reakcia na: TeBeCe #170417:
mne príde absolutne nehospodárne stavať nabíjačku na hroboňovej aby slúžila linke na ktorej budú jazdiť za pár rokov baterkové trolejbusy. kľudne ju mohli dať na kollárovo nám. alebo pod most SNP kde by možno mala využitie pre 37, aby elektrobus zvládol celý deň (je to len príklad, najprv by som to prepočítal či to má význam)
Reakcia na: Author #170426:
Nabíjačka síce stojí skoro rok ale to nič nemení na tom, že bola postavená kvôli prevádzke ebusov na linke 41. Dokonca tá nabíjačka pôvodne mala byť postavená na Kollárku, a dodatkom k zmluve výstavbu presunuli do vozovne. Keby sa boli parametre pilotne vyskúšali, mohla byť nabíjačka radšej na tom Kollárku pre linku 80. Teraz sa bude musieť krkolomne hľadať nejaké využitie pre nabíjačku vo vozovni.

https://imhd.sk/ba/doc/sk/19078/Nevhodn%C3%BD-prestup-pri-vozovni-Hrobo%C5%88ova-by-sa-mal-odstr%C3%A1ni%C5%A5?dfpi=95#95
Reakcia na: Machnac #170425:
Pantografová nabíjačka je na Hroboňovej už cca 1rok. Elektrobusy vyjazdia výrazne väčšie km ako na 41, ale v iných podmienkach, bez kopcov a kongescií. Zdržania Pražská>HLS spôsobovali prenášanie meškania na ďalšie spoje, teda medze 9-11h meškali. Preto striedač musel dostať 3.voz, aby bol vyjazditeľný CP. A e12M sa stiahli inde aj kvôli obratisku na Búdkovej, kde sa nevedeli bezpečne otočiť. Definitívne riešenie pre danú oblasť prinesú až hybridné trolejbusy.
Reakcia na: Author #170418:
Skvelý príklad "hospodárneho" využitia prostriedkov. Človek by si myslel, že sa najprv pilotne otestujú parametre elektrobusov v bežnej premávke na linke 41, s tým, že počas pilotu sa mohli nabíjať na existujúcej rýchlonabíjačke na Patrónke. Namiesto toho najprv postavili rýchlonabíjačku vo vozovni Hroboňova, ktorú nemá zmysluplne ako využívať iná elektrobusová linka, a teraz po štyroch mesiacoch keď zistili, že parametre ebusov sú slabé, sa opäť nasadzujú diesle.
Nejak mi nejde do hlavy co sa dnes deje s elektrickovou vypravou. To az teraz sa jazdi podla prazdninoveho rezimu?
Reakcia na: Author #170418:
Nejako tomu nerozumiem. Boli tam 2 elektrobusy, teraz 3 poradia. Došlo k zahusteniu? A autobusy na a-41 sú už definitívne riešenie?
Reakcia na: TeBeCe #170420:
Ešte že sa tá najdôležitejšia informácia "vykonajú obrat na treťom prejazde v poradí" do oznamu dostala.
Reakcia na: TeBeCe #170420:
Pokiaľ viem, tu išlo aj o výmenu koľajníc a výhybiek (neviem či všetky, ale nejaké určite).
Linka 50 je teraz tak slabo využitá, že tam ráno stačia sóla pri 12 min intervale?
Reakcia na: TeBeCe #170417:
Kombinácia kopcovitého terénu a zdržaní na Pražskej výrazne limitovali ich km dojazd.
Experiment s elektrobusmi na L41 sa nevydaril?
Reakcia na: samkoh #170415:
Ďakujeme tvojej sestre za info. 🙂
aktuálne info od sestry: pre opravu Gagarinovej je posunutý označník Cintorín Vrakuňa smer Dolné Hony pred semafory. Premávka v ľavom pruhu, tvoria sa kolóny aj so zdržaním MHD cca. 5-10min.; obsluha zast. Ríbezľová smer cintorín vrakuňa je problematická.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.