Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dnes možné problémy v okolí Hlavnej stanice a Úradu vlády (predpokladám, že polícia nebude rozháňať protestujúcich za každú cenu, aj keď je otázne, koľko sa ich vlastne zíde)
Reakcia na: Urbanway 2423 #170145:
Tak z mojich skusenosti pred vylukou vacsina vystupovala pod Novym Mostom a na Safku z L4 (vzdy som si vedel po jednej z tychto zastavok sadnut, pricom na Chatamovi to byvalo telo na telo a nedalo sa dychat) a zacala naberat ludi od Kamenneho smer Polus 🙂

Keby nejazdila s 5 aj 9 cez tunel, 5 by sa "tesila" rovnakej naplnenosti ako samotna 4ka na nabrezi kvoli relacii D/KV - Kapucinska a potom zber na Raciansku.
Reakcia na: Adam3 #170144:
Myslím si, že je taká populárna aj preto, že spája obytné štvrte s bussiness štvrťami a je celkom rýchla, zatiaľ čo L5 spájala skôr iba obytné štvrte s centrom. Takisto k jej popularite prispieva aj to, že chodí cez nábrežie, kam ide viac ľudí, ako do tunela (L5 tu bola zase rýchlejšia). L4 mi príde ako taký spoj "odvšadiaľ všade" a preto je asi populárnejšia.
Reakcia na: Urbanway 2423 #170143:
Nehadam sa, je to mozne. Aj ked by ma zaujimalo kedy a kde to merali a ci na to nemalo vplyv aj vlacikovanie sa Dubravkou v preklade 2-6 kde L4 jazdila vzdy prva.
Reakcia na: Adam3 #170142:
L4 je viac využívaná ako L5, aj preto ju tuším nechali.
Reakcia na: Mhr1 #170135:
Vychadzal som z toho, ze L5 bola (podla mna) vzdy pre Dubravku hlavnejsia oproti L4. Aj ked sa 1. krat uvazovalo o prechode na 1-linkovy variant tak aj tu v diskusii to tak vela ludi kreslilo. Ze L5 je zaklad a k nej bude druha linka z Karlovky na nabrezie a Spitalsku. Koniec koncov aj pri 3-linkovom variante isli z Dubravky 2 linky cez tunel a iba 1 na nabrezie. Takze to, ze tu ostala prave L4 a nie L5 bolo pre mna docela prekvapenie.
Ale nemam to podlozene cislami a mozno by bolo na toto zaujimave urobit pre Dubravcanov anketu, ze ktoru linku by preferovali. Tiez uznacam, ze to spojenie pod most SNP je dolezite🙂
Reakcia na: 3pa3ck3 #170139:
Aha, totalne som zabudol ze na konci L8 jazdila az na NLS. Dakujem
Reakcia na: 3pa3ck3 #170137:
Ale veď cez NĽŠ by sa v PD točila e-8. No a cez víkend skrátka nič. Nemám dojem, že e-1 príde na Šafko z NĽŠ obsadená. Veď v tomto úseku sa tradične vozí vzduch.
Reakcia na: Andrej #170138:
Spojenie NĽŠ - Šafko by chýbalo iba cez víkendy, ak by L1 jazdila do Petržalky. V pracovné dni to rieši L8.

Presmerovanie L6 by riešilo spojenie Kapucínska - uzol SNP/Kamenné, avšak zrejme by sa stratila hlavná funkcia L6, odľahčenie L4 na trase Karlovka - Most SNP - Šafko (neviem, či by sa cestujúci dobrovoľne vozili naokolo bližšie)
Reakcia na: 3pa3ck3 #170137:
Nedalo by sa presmerovat L6 cez tunel a Namestie SNP na NLS? Karlovka by stale mala pripojenie na Safarikovo vdaka L4.
Reakcia na: Mhr1 #170136:
Nechýbal by potom spoj NĽŠ - Šafko (keďže zastávka pre L4 v tomto smere tak skoro nehrozí)?
Reakcia na: Andrej #170132:
Ako píše 3pa3ck3 - v takomto prípade by, samozrejme, e-9 išla tak, ako teraz, t.j. po Obchodnej a nie tak, ako pri poslednej verzii 2-linkového variantu. A e-8 cez Špitálsku. Potom by sa linkové vedenie cez víkend nemenilo, iné linkovanie v PD a v dňoch PP, samozrejme, nikto nechce. Petržalka by na tom "zarobila", lebo tá by mala aj v DPP dve linky - nevidím zmysluplné, aby sa e-1 v DPP skracovala po NĽŠ (čo by sa ušetrilo - 1 voz?). A čo sa týka spojenia Kapucínska - Kamenné nám. a naopak, toto spojenie bolo dôležité, keď e-4 nemala zastávku na Kamennom námestí. e-1 (kedysi) a e-9 (neskôr) boli jediným spojením z "dolného" centra do KV. Dnes je ale zastávka pre e-4 na Kamennom, takže spojenie odtiaľto do KV robí e-4.
Reakcia na: Adam3 #170130:
No toto tiež nie je ideálne riešenie. Keby išla e-9 do Dúbravky, musela by byť e-4 skrátená po Karlovu Ves. A to by zasa bola škoda, aby neexistoval ucelený priamy ťah rovno po nábreží. Lebo tu (našťastie) žiadny paralelný autobus nejde. A bývali - a-30 Dúbravka - Pod. Biskupice, alebo linka z Dev. Novej Vsi. Takže sa zdá, že je aj dopyt po priamom spojení Dúbravka - KV - nábrežie - most SNP. Tu električka nemá konkurenciu, bolo by škoda to narušiť.
Reakcia na: 3pa3ck3 #170133:
A je pravda, že by sa predĺžilo spojenie Karlovka - Špitálska (bolo by nutné ísť po nábreží)
Reakcia na: Andrej #170132:
L9 by jazdila po Obchodnej a L8 po Špitálskej. Rýchlejšie spojenie Karlovka - TrMy by ostalo zachované, taktiež dve linky Kamenné - TrMy. Chýbalo by akurát spojenie Kapucínska - Kamenné.
Reakcia na: Mhr1 #170126:
V 2-linkovom variante jazdila L9 cez Spitalsku. Keby sa vratil 2-linkovy variant cez pracovne dni a 1-linkovy variant cez volne dni, nemusela by L9 jazdit na odlisnych trasach? Alebo by sme poslali L5 cez Spitalsku?
Reakcia na: Ma178rek #170129:
Tá trať na Riazanskej by išla po ceste spolu s autami alebo sa zamýšľalo iné riešenie? Nestáli by potom električky pri Vive v zápche spolu s autami?
Reakcia na: Mhr1 #170126:
"2. Chýbanie e-5. Pri jednolinkovom variante táto linka nemôže existovať" Tu by stacilo aby dubravska linka isla cez tunel - Obchodnu a karloveska cez nabrezie - Spitalsku. Takze iba prehodit L4 a L9.
Reakcia na: Andy #170128:
hlavne chýba prepojenie radiál, keby bolo realizované cez Riaszanskú ako bolo v pláne 😃 tak priecestie Sliačska by sa dalo "obísť"

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.