To sa treba spytat tych, co tu argumentovali, ze nikde nebolo napisane, ze sa vrati naspat 1 do Pe a 3 na NLS. V niektorej z diskusii to vehementne obhajovali...
Ľudia sa sťažovali, keď im zobrali linku 1. Sťažovali by sa aj teraz, keby sa to vymenilo. Počkajme si, čo bude po skončení reko KV, či zostane jednolinkový variant (a či sa vymenia 1 a 3 alebo zostanú tak ako teraz) alebo sa vráti dvojlinkový. Mimochodom, keď sa raz dostavia Petržalská radiála a postaví trať cez Košickú, tak jednolinkový variant už aj tak nebude použiteľný.
Tu a aj na stránke DPB zblbol CP linky 68 a v stĺpci "pracovné dni" ukazuje platné odchody a navyše aj odchody, ktoré by boli, ak by sa na nej vrátil bežný CP pre školský rok.
Niekto tu argumentoval, ze dispecing je fantasticky a ze predsa petrzalska cast si pomaly ani nevsimne, keby sa nieco stalo na Racianskej a dalej. Cize namiesto standardnej minimalne poruchovej trasy Obchodna-Petrzalka je Racianska-Petrzalka s nonstop mimoriadkami...
Ráno to trvalo aspoň 20 minút. Nestihol som L75 o 8:00 zo ŽST Vinohrady, do ďalšej o 8:15 prešla smer mesto jedna trojka a pri zváračáku nás obehla prvá sedmička.
Do vozovne za tých 15 minút zašlo asi 7-8 električkových vlakov.
Ako vyzerali zastávky je škoda hovoriť, predpokladám že z Petržalky to od 8:30 bolo rovnaké.
V Rači sa niečo stalo s električkami a dispečing píše, že jazdia po Vinohrady. Len akosi od tých Vinohradov nič smerom do mesta nejde. Koľko desiatok minút trvá otočenie električky vo vozovni?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TomJ