On naráža na (ne)údržbu trolejbusov. Môže to byť moderné všetko ako len chce, no keď nie je údržba, nie su ani dobré vozy. 6852, 6840, 6845, 6822 a 6833 sú najkrajšie exempláre “práce” našich dielenských, ktoré su na balkánskej úrovni.
Hej, hej. Toto mesto mesto aj s dopravným podnikom bolo vždy pokrokové.
Používať bezúdržbové vozy až kým sa nerozpadnú niekde na trase; bezúdržbové vodozádržné opatrenia dotvárajúce charakter ulíc v podobe buri- teda pardón, zelene; zadržiavacie nádrže dažďovej vody (nielen) v priestore zastávok, ktorá by inak odtiekla do kanalizácie...
Mesto s dopravným podnikom, ktoré predbehlo svoju dobu. A tým nevďačným cestujúcim a obyvateľom mesta nieje furt nič dobré...
Keď už sa bavíme o Urbanoch... Ja som naposledy púlil oči v #1044. Pri druhých dverách prvá dvojka – a tam jedno sedadlo (ako celá škrupina), ktoré bolo bližšie ku uličke bolo z Citelisu.
Vidím, že sa nezabudlo na osvedčené postupy zo sanitiek v ktorých boli niektoré sedadlá z Ikarusov.
Bude ich viac. Však to bolo aj primárnym cieľom. Ochromením údržby 31 Tr dosiahnuť zníženie ich prevádzkovej spoľahlivosti, čo umožní obhájiť opravy 15 TrM. Môže byť nové vedenie super, ale pokiaľ sa správa podriadene voči strednému manažmentu, o ktorého balkánskej povahe nie je pochýb, nikdy sa obraz podniku nezmení.
len doplnim, ze v dopravnom prikaze je aj zrozumitelna mapka s vyznacenim odklonu (v poslednej dobe to tak je pri vacsine planovanych odkonov v dopravnych prikazoch).
A predpokladam, ze vodic svoju chybu "nepriznal" a nezapisal do vlakopisu/nevolal dispecing a preto z toho nebolo len napomenutie
Ked sa pomylim stylom, ze namiesto ku klientovi pojdem o 4 ulice dalej a na meeting na presnu hodinu pridem vyrazne neskor mojou chybou, tak ver tomu, ze aj mne strhnu premie.
No práveže tam nie je trasa Z racka, takze ani neviem overiť ci, kade a kedy ide opačným smerom. Dosť zvláštne, ze pošlú spoj do centra a nikto nevie kam a prečo
Pozri, vždy keď sem nejaký rozhorčený diskutér zavesí sťažnosť mysliac si, že je na oficiálne stránke DPB a.s., tak mu niekto veľmi rýchlo odpíše niečo v zmysle "toto je len fanúšikovská stránka, kontaktuj vnutorna.kontrola@dpb.sk a tam sa sťažuj" .... tak som len dodržal inštrukcie. Viackrát sa mi stalo, že som na Trnavskej čakal na výjazdový spoj (taký, ktorý berie cestujúcich už od vozovne), ten však prefrčal s transparentom "Porucha vozidla" a napojil sa na svoju trasu až o niekoľko zastávok ďalej. Ignoroval som to, veď v tom čase chodia spoje pomerne husto. V tomto prípade ma to však asi nejako dožralo, tak som len využil svoje právo. Z diskusných príspevkov viem, že si vodič, chápem Tvoje rozhorčenie. Ty však skús akceptovať, že v tom čase (ranná špička) bolo na troch neobslúžených zastávkach dosť ľudí, ktorým sa zbytočne predĺžil čas cestovania o 15 minút.
Premie vodicovi zobral DPB, nie stazovatel. Tvobe spravodlive rozhorcenie by som smeroval tam.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
gejza