rozumna doprava do race bola na jesen roku 2018 kym to vallov tym nestihol zrusit (rano L3 a L5 v 8 minutovom intervale a L7 v 4 minutovom intervale a popoludni vsetky 3 v 8 minutovom az po koniec race), pokial predstavitelia mesta chcu aby sli ludia z aut do verejnej dopravy, tak v sucasnom rezime dopravy tam velmi miesto pre novych cestujucich asi nebude....
keď bol interval v Rači ráno 8 minútový pri všetkých linkách tak to nestačilo, ale tak mix 30T a K2 je zvýšenie stavu pri 4 minptovom intervale... rátajme kapacitu 250 osob v 30Tm T3 a T6 si nemyslím že majú kapacitu 2*160 ľudí, real možno 110 takže 220, a K2 150
pri intervale 8 minút to robí:
predtým : 30T, 2* 2T = 250+220+220=790
teraz: 2*30T a 2*K2 = 2*250+2*150 = 800
je tam mini zlepšenie ale rozumiem že by aspoň mix K2 a 2*T bol lepší
To bola narážka na zníženie kapacity , kde evidentne nestačila.
Postupne sa tam zase zmiešala výprava a teraz je to zase skoro o 100% výprave K2S aj ráno.
Poobede sa potichu zredukoval interval na L7 na dvojnásobný.
Čiže kapacita je tam rovnaká ako pred reformou no prišlo sa o spojenie s Obchodnou , kde bol v špičke 4 min.int.
Do Karlovky teraz chodí všetko v duplákoch a pritom na ex. L6 boli ku koncu konečne kačky , ktoré tam aj kapúacitne patrili.
Polepšila si aj Vajnorská , kde boli K2S na L2.
A tie trojicky by si z coho poskladal podla teba ? A to este nejazdime do Dubravky. Na predlzenu L4 do Dubravky bude treba minimalne dalsie 2 T6(T3P) supravy a 2 29T. A mame ich ?
Aha, Kočan, absencia zmyslu pre humor. Škoda, v DPB si mi pripadal byť normálny.
Áno, vadí mi tvoje zhadzovanie jednlinkového variantu, ktorý podľa teba môže aj za zníženie dojivosti kráv.
Nemyslel som s trolejbusmi dnešok, ale situáciu, keď sa odstavovali v rokoch 2015-2016. Vtedy mali tie najnovšie sotva 13 rokov prevádzky za sebou, vtedy mali zostať. Dnes je +5 rokov, to už je iná situácia, samozrejme.
Dnešná prevádzka starých trolejbusov už balancuje medzi šotovinou a verejným záujmom. Akákoľvek väčšia investícia prekračuje trhovú hodnotu tých vozidiel (tá sa pri funkčnej 15 TrM pohybuje do 5000 €). Od roku 2019 začínajú odchádzať a vyžadujú si čoraz vyššie stupne opráv. Bolo by na čase ich preto preradiť do rezervy a zriadiť negarantované poradia presne tak, ako popisuješ.
Prečítal som si všetky svoje príspevky, ale nikde tam bludy nevidím. Vadí ti že všemožne zhadzujem jednolinkový variant a zastávam sa dvojlinkového??? Čakám diskusiu, nie urážky!
A mimochodom nikdy som nebol pokrstený! (doteraz), ale ty o tom vieš veľké...atď. Inak toto je dopravné fórum, takže toto sem nepatrí. Tak láskavo diskutuj k veci. Čakám, aké bludy vykladám?
To je síce pekné, všetka úcta, ale ešte raz si prosím prečítaj svoj príspevok na ktorý som reagoval. Tak ako ja, aj ostatný v reakciách majú pravdu za tým si stojím.
Počúvaj Jeřábek, čo keby si bol taký láskavý a miesto frajerovania a urážania druhých písal k veci ty mudrlant. Čakám argument. Autoslava nie je Praha trululu. Niečo o tom viem keďže na rozdiel od teba velmajstre chodím električkami každý deň s otvorenými očami trululu.
Áno, električky to majú inak. To, ako je to na niektorých autobusových linkách, viem veľmi dobre, keďže 98-kou jazdím do roboty. Je to tak správne, teda že linka je v zásade nízkopodlažná, ale na vyznačený spoj - ak to nevyjde - môže byť vypravený aj VP spoj. Takto to malo byť označené u trolejbusov - teda, že na niektoré spoje by mohol byť vypravený trolejbus 15Tr, ak by to nevyšlo. A nie malý trolejbus, ako sa to robí dnes. A nehovorte mi, že sa museli staré trolejbusy vyradiť! Nemuseli, veď práve pre nenulovú zostatkovú hodnotu museli v stave zostať a nemohli sa predať. Takže pár kusov, tých najlepších z posledných sérií, ktoré aj tak zostali v stave, mohli takto využiť.
Ale vrátim sa k električkám. Tam je stále veľa VP vozidiel, takže tam je lepšie, aby sa nízkopodlažnosť vyznačila pri konkrétnom spoji.
Reagujem aj na birch a david1. Asi ste pozorne nečítali a asi ste ma presne nepochopili. Ja ako jeden z najstarších bratislavských šotoušov viem veľmi presne, koľko máme v Bratislave akých vozidiel, veď veľká časť údajov o vozidlách spred roku 1990, čo sú na týchto stránkach, pochádza odo mňa. Takže mňa nepoučujte o tom, že nemáme toľko NP električiek, aby mohol byť vždy každý druhý spoj NP. To, samozrejme, viem! Aj viem, že na internete sa to dá zistiť, ktoré poradie je NP. Mne išlo o to, aby to bolo jasné aj z CP na zastávke. A riešenie? Veď je to v mojom príspevku uvedené! Tak to tu ešte raz zopakujem: "Viem, že v CP nie je miesto na ikonu invalidného vozíka, ale hrubé písmo (bold) na vyznačenie konkrétnych NP spojov by sa snáď zmestilo".
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Áno, vadí mi tvoje zhadzovanie jednlinkového variantu, ktorý podľa teba môže aj za zníženie dojivosti kráv.