To si zrejme rozprávajú beusáci pri pive, keďže Ľudevít Velislav uvádzal, že to je jeho hlavný zdroj insiderských informácií o DPB. A beusáci to asi majú z fundovaných školení odborovej organizácie Autošofér.
Uvedieme na pravú mieru: V Prahe stále jazdia prakticky všetky dodané SOR-y prvej série až na nejaké jednotlivé kusy. Žiadne bratislavské SOR-y nie sú odmietnutou dodávkou pre Prahu.
Kam ty chodíš na takéto hovadiny? Konkrétne to, že v Prahe nejazdí skoro ani jeden SOR 1. série a to, že naše boli pôvodne odmietnuté z Prahy? Lebo ja o ničom takom neviem
Dobrý deň, dnes ráno som sa viezla linkou x5, číslo vozu 2224. Z dvoch dverí (tretích a posledných) vytekala čierna tekutina rovno na cestujúcich stojacich pri dverách. Rovnako bolo potečené aj sklo oddeľujúce osoby sediace pri dverách od dverí... Prosím pozrite sa na tento autobus. Ďakujem
Súhlasím.
Samozrejme,že na domácom trhu sú tie ich busy ok.
Istotne pri objednávke vozov sa kladú podmienky na výkon motora,výkon klimatizácií,počet dverí,nabíjačky,wifiny a podobne.
V Prahe už nejazdí skoro ani jeden SOR 1.série.Obmieňajú vozový park častejšie,áno žije tam raz toľko ľudí čiže raz toľko tzv.daní do rozpočtu,ale aj tu sa to mohlo už dlhé roky robiť inak.
1.séria Sor-iek je vlastne "odmietnuté" zboží z PHA.
Tie vozy už majú najlepšie za sebou.Ako nové,zlomené rámy,nevýkonné klímy,najporuchovejšie motory.
2.Séria Sor-iek tuším okolo 20ks sa kupovalo v 2012 "bez klimatizácie".
Uvidíme čo bude z nového vedenia mesta a podniku,nechajme sa prekvapiť.
Zabudol si podotknúť,že staré Sorky klímovali na X5 asi do 10tej ráno.Keď vyšlo to guľaté koliesko "oskar" na oblohu trošku vyššie tak z klímy bolo hneď kúrenie.Osobná skúsenosť v 2862 a 2847.Ľuďia otvárali všetko čo sa dalo.
Klimatizačné jednotky Carrier Sütrak sú nepostačujúce na vychladenie vozu.Všimol som si,že aj vodiči boli ako kropačky
V SL domontovali klímu do úplne všetkých vozov bez ohľadu na vek a teraz aj keď dokúpili +- 20 C954 z rôznych častí SVK tak aj do nich. A ani tam nie je funkčnosť v 100% vozoch, ale blíži sa to celkom úspešne k tým 100%. Ale je úplne logické, že to sa s MHD nedá porovnávať, lebo to má oveľa menej zastávok (veľké vzdialenosti medzi nimi), iba dvojo dverí a z toho tie predné dosť úzke, a zvyčajne majú po celom voze pozaťahované záclonky.
Klimatizovane vozidla - dnes som mal stastie na 4938 - 83/x smer Vozovna Petrzka, pokazena klima, vodic sam povedal. Aspon otvoril stresne poklopy, ale po prestupe zo SlovakLinesu to bolo citit ze klima nejde.. V Medakoch ked klima ide, to je super, lebo to tam tak nechuci strasne.. Podla mna su to naj vozy ked klima funguje..
Klima v SORkach - tam to je tak, ze niektore nestihaju, ze? Lebo ked som siel jednou z novsich serii 186x a klima, sla tak bolo uplne pardne vo voze. Pricom ked som isel davnejsie nejakym 28xx - tie co klimu maju, tak to hucalo jak dabel, ale chladenie slo slabe..
Neviem celkovo ako to je s klimami, ale co domontovlai klimu v SlovakLinese do starsej Karosy C95x, tak to som mal pocit ze idem v mraziarni..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
klasIK