Narážal som skôr na rannú špičku z KV smerom do centra. Konkrétne odchody 9/14 7:15, 9/1 7:23 z KV. Hlavne ten druhý nepoberie kopu cestujúcich na zastávkach. Keď idem do práce na 8h, tak som sa naučil chodiť na linku 4 (odch.z Dúbravky 7:12). Tam je to v úseku Botanická záhr.-most snp tiež telo na telo, ale radšej sa budem tlačiť v 29T ako K2. Tým chcem povedať že nie len Račianska je na tom zle v tomto čase.
Čo sa poobedia týka, tak v čase 15- 18h by bolo vhodné aby nešla žiadna K2 z Ružinova na linke 9. Ale odchody: 15.04, 15.12, 15.44, 15.52, 16.56, 17.36 robia úplne nelogicky vozidlá K2 (našťastie mám DCP, takže sa mi darí sa im vyhýbať, ale nie vždy sa podarí).
Naopak na linke 7 poobede úplne stačia K2. A to aj keď chodila do Rače. Dôvod tu už bol písaný nižšie: a to úplne nevhodné odchody-všetko berú linky 3 a 5. Mala by ísť v smere do mesta pred linkou 3, ale zo strany tvorcov el.grafikonov zjavne nie je záujem!
Ranná špička je problém úplne všade. Na Račianskej radiále sa tí ľudia nepomestia do prvej električky, ktorá príde, a občas ani do druhej. Na Ružinovskej som tento problém nezaznamenal (aj keď v tej L9 sú obrovské nátresky a objektívne by tam mali byť dupláky).
Ale ide o to, že keď raz DPB zriedil interval ráno na L7 zo 4 na 8 min (lebo akože tam ten hustý netreba), ale bude to kompenzované súpravami s vyššou kapacitou pri 8 min. intervale, tak nech tam tie súpravy aj reálne jazdia (haha). Keby sa zvolila koncepcia že L7 budú K2S s interVallom 4 min. a maximum prevádzkyschopných súprav sa dá na L9, tak potom sa môžme baviť o tom, koľko súprav je ktorý deň na L9.
To, čo som ja navrhoval, by znamenalo iba o dve súpravy naviac a o 2 kačice menej, čiže vypraviteľné. Veď na e-8,9 som počítal aj so súpravami/Škodovkami z JD, nebolo by všetko z Krasňan! Takže žiadnych 32 súprav z Krasňan. A výmena kačíc z e-6 s niečím, kde budú môcť jazdiť ako celodenky je zatiaľ zo známych dôvodov nutná. Na e-8 by tie kačice v sedle a večer vadili najmenej.
My máme neprestupný systém? Na stanicu či pod most SNP sa ako dostanem z Rače bez prestupu?
Dobiehanie ti odstráni iba plná preferencia a rovnomerné rozloženie spojov.
Ako by to NEfungovalo si mohol vidieť , keď sa dobiehali L7 pri 4 min. intervale už v centre.
s tým že na 5 a 9 by boli iba súpravy, čo znamená 32 vozidiel ak dobre rátam?..
v krasňanoch za normálnych podmienok je koľko súprav?..
27*T6, 6*T3G a neviem koľko T3P
alebo ako ja som navrhoval linka 8 čisto iba škodovky, nech má aj ružinov rovnomerne NP vozy rozdelené ... to isté 4 ... a neverím že by sa nenašlo 28 škodoviek + 19*30T na 1 a 3...
a stále je v zálohe 13 kusov, čo pokrývajú stredné prehliadky, ZV a podobné veci
Najideálnejšie by bolo, ak by linka 6 nebola s ničím prejazďovaná, ale to sa nedá z viacerých príčin, ktoré tu už boli dávnejšie spomenuté a bude už na novom vedení, aby sa vysporiadalo s týmito dôvodmi.
Ono naozaj výmena medzi e-6 a e-9 je nanič. Podľa mňa by mali byť na e-9 výhradne dvojice z oboch vozovní (a aj Škodovky, samozrejme) a výmena kačíc by sa robila len medzi e-6 a e-8 na Šafku. e-6 by ráno rovno zo Šafka už išla ako e-8 do Ružinova. A odpoludnia by kačica na e-8 prišla normálne z Ružinova na NĽŠ, ale odtiaľ by už pokračovala ako e-6 na Šafko. Aspoň by spojenie zo Šafka do KV bolo skôr a nie ako dnes, až po pol štvrtej. A za e-8, čo sa práve na NĽŠ premenila na e-6, by už prišla z vozovne JD vypravená špičková e-8. Na e-8 by mohol JD vypravovať 4 celodenné garantované Škodovky a 6 špičkových negarantovaných poradí. V sedle by potom bolo 6 poradí robených kačicami, čo prešli z e-6. Oproti dnešku je to plus 2 dvojice a mínus 2 kačice, čo je naozaj len minimálny rozdiel. Vo výprave medzi vozovňami žiaden rozdiel (resp. by sa upravil pomer JD : Krasňany na e-9, aby to sedelo). Večer by boli opäť na e-8 nejaké kačice, aby mohli posledné spoje zatiahnuť z Ružinova do Krasňan. Pri tejto úprave by v Pdš mal Ružinov 100%-ne Škodovky alebo dvojice a v Pdse a Pdv by kačice na e-8 nevadili. Naozaj nerozumiem, prečo sa to takto nedá urobiť. Alebo je to zasa len zvyk? Že vždy sa menili len e-6/9 v KV "inaksatonedá"?
tak ked niekeoho napadlo opat to skratit popoludni len po vinohrady, tak sa nediv.... naco budem nastupovat v meste na L7, ked z nej na vinohradoch musim tak ci tak prestupit na nieco co tam nekonci (L3 al. L5, a to mozem spravit uz aj rovno v meste)
Je úžasné že roky nikto nevie pohnúť s CP L7 a ide do mesta v závese L3 a naspäť za L5 a dopyt nie je rovnomerne rozložený.
Sa choď pozrieť za Račianske mýto a potom komentuj.. L5 si vezie balík a za ňou posilová L7 po Vinohrady.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
si