Nepotrebuješ BUS-plac, stačí ti dostatočný počet "zastávok", kde taký autobus môže na 10 min. postáť naložiť/vyložiť cestujúcich. 2 hrany sú, ako vidno aj z fotky, na celé mesto veľmi málo.
4225 s PV odstavená v buspruhu smerom na Kollárovo nám. rovno v na zjazde v podjazde pod Hodžovým nám, prítomný bol aj dispečing DP, inak "sranda" dostať odtiaľ von cestujúcich, tam nie je ani chodník keď tam ide auto za autom, 8011 autoškola po 8 hod. zo Svätoplukovej odbáčal smerom ku križovatke Karadžičova-Záhradnícka.
budeš sa veľmi čudovať, ale ani v centre Bruselu sa nenachádza žiadny BUS-plac (ani v historickom a ani v tzv. EUROgete) ... takže naša dedina v tom nie je sama ...
Práveže je dosť veľká hanba pre Bratislavu, že nemá zabezpečené státie pre turistické autobusy pri centre meste. Hádam s tým urobí niečo nové vedenie mesta.
Dnes na 50 jazdia hrbáče... vie niekto, či je to len nejaká mimoriadnosť, alebo je to nový normálny stav? Celkom poteší, že v predvianočnom období takáto nakupovacia linka znižuje kapacitu...
Prosím toho mínuskára, aby mi vysvetlil, čo som napísal chybne, čo z môjho príspevku (165157) nie je pravda, v čom sa mýlim. Toto by malo byť diskusné fórum, ak niekto nesúhlasí, nech napíše prečo.
No hlavne, že si vyradili väčšinu Tedomov a 10,5 metrových hrbáčov. Rozumný podnik si vždy necháva dostatok vozidiel na zálohy. A ukazuje sa, že 16 elektrobusov sa nerovná 16 autobusom, ale asi tak 12-tim a-busom a ešte k tomu použiteľným len v špičke.
To sú tie moderné ekonomické ukazovatele - nadnormatívne zásoby. Tie figurujú v položke mínus, takže, keď sa odstránia (- (-) = +), akože sa vykáže zisk. Takže ekonóm, ktorý v živote nevyliezol spoza stola do prevádzky, si myslí ako bohovsky ušetril. Veď takto sa stalo, DPB bol pred pár rokmi dokonca v zisku. Docielilo sa to práve tým, že sa zlikvidovali nadnormatívne zásoby. Že to "ušetrenie" je iba na papieri, ale v reále je to veľká škoda (likvidácia použiteľných náhradných dielov, v dnešnej situácii celých autobusov), už nikto nerieši.
Podľa podobnej logiky napr. v Prahe zistili, že sa im oplatí vyradiť práve T3R.PV, teda s novými skriňami z Krnova a nie T3R.P so 45-55-ročnými skriňami. Na papieri to tak naozaj vychádza, tie nové totiž nabiehajú na VP a ich vyradením (oficiálne "rekonštrukciou" na "wane" (T3R.PLF)) sa ušetrí práve suma tejto VP. Tie staré totiž nedávno VP dostali, takže finančne ešte nie sú odpísané. Prečo im ich ale dávali, keď ich chceli nahrádzať nízkopodlažnými, už teraz nikto nerieši. To je zároveň zverstvo týchto "nových skriní", technický preukaz má 45-55 rokov, takže "vo co go"? Takéto "zverstvá" sa diali napr. v Košiciach. Električky z r. 1975 (sestry bratislavských 7701-16) tam boli vyradené vo veku 13 a 18 rokov (havarovanú 229/II na Terase nepočítam).
Beda, keď o technicko-odborných veciach rozhodujú úradníci!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider