Priatelia, tak som včera zistil, ako je to možné, že vodiči IAD veselo porušujú vjazd do jednosmerky na Západnom rade a Hýrošovej ulici. Ak ide auto od Lovinského, šípka na ostrovčeku mu síce ukazuje, že musí ísť do Gaštanovej, rovnako ako značka "zákaz vjazdu do jednosmerky" umiestnená na tom istom trojuholníkovom ostrovčeku (na jeho vnútornej strane zabáča t-204 doľava zo Západného radu do Gaštanovej), avšak ak sa za ostrovčekom otočí v ostrom uhle doľava naspäť - presne v protismere ako jazdí t-204, tam už značku, ktorá by mu zakazovala odbočiť doľava ani ďalšie upozornenie na jednosmerku nemá! Ani za spomínaným ostrovčekom. Zastavil som jednu dámu, ktorá takto išla a s výsmechom mi povedala, že predsa tak ako ona išla, nikde proti žiadnej značke oznamujúcej zákaz vjazdu do jednosmerky nešla. Potom mi už išiel trolejbus, ale z okna som videl, ako rovnakým spôsom vchádza proti jednosmerke do Západného radu ďalšie auto. Verím, že s dobrým právnikom by sa z toho vodiči vysekali. Tade, kade oni išli žiadna taká značka nebola. Takže, kým sa nepresunie zákazová značka až na začiatok Západného radu (teda za ostrovček), prípadne ak sa nezdupľuje, budú si veselo IAD jazdiť proti trolejbusom. Ďalší pekný príklad neschopnosti (alebo nedostatku vôle?) KDI!
tak napriklad u nas na ulici (jedna z tych kopcovitejsich mestskych casti) kamienky na posyp pouzivaju... (posyp zabezpecuje mestska cast)
a funguju (tie kamienky) dobre
Začínaš vystupovať ako zákerný hajzel s osobnými útokmi, Juraj.
Takže aby\ to aj Tvoj pribrzdený mozoček pochopil: Nehovoril som teraz o plošnom ošetrovaní všetkých komunikácií v Bratislave inertom ale o pár kritických komunikáciách v prípadoch, ako bola podsledná kalamita.
Maj sa, kefka.
Tak pokus s pouzivanim štrku miesto soli sme tu mali v druhej polovici 90tych rokov. Vyskusalo sa a zistilo, ze to bol krok spat. Okrem riesenia rozbitych celnych skiel, zanesenych kanalizacnych vpusti a dlheho jarneho docistovania krajnic a vyzoru zakarpatsej Ukrajiny to nic moc neprinieslo.
Je mi vsak zahada, ako Igorko prisiel na strk, kedze si pamatam debatu tu na iMHD, kde tvrdil, aky je strk nevhodny do Bratislavy a ze to nebude fungovat tak ako v Tatrach. Nuz evidentne sa uz dostava do veku, kedy odmieta vsetko nove. Vsimam si to uz dlhsie. Co uz, vsetci starneme. A ked sa niekde zasekne tak vytahuje streleneho capa a vyfabuluje si kluckovanie. Ake priznacne. Zlodej krici....
Ale ved kludne mozme opakovat svoje chyby dookola a skusat strk miesto niecoho sofistikovanejsieho. To je take priznacne pre toto mesto.
Tuto debatu viac koncim, do disp.fora absolutne nevhodna.
Neviem, čo si myslíš na rozdiel od mňa, alew utápaš sa vo vlastnom kľučkovaní v snahe nepriznať, že si strelil capa - ja som písal o štrkovaní miest ako Pražská a Ty si vytiahol do boja s kefami.
Konkrétne #162982, na čo vybehol Ámos so svojimi kefami v #163020 a teraz si myslí, že som blbec a obracia to na to, že on chce kefovať chodníky a nie Pražskú a Ferencz-Liszt-vor-Bahnhof-Platz.
Na rozdiel od teba si nemyslim, ze tym treba cistit plosne cele mesto.
No pouzit kefy na problemovych miestach, ktoré su mimochodom problemove zakazdym, by nebolo odveci. Je to par ulic v meste.
Kefy su idealne na chodniky. Lebo dnesny system, ze zoskrabnem pluhom vrchnu vrtsvu snehu a zvysok posolim hrubou vrstvou soli, aby sa sneh roztopil, urcite nie je ekonomicke ani ekologicke.
Vidím. Aj tie množstvá áut, čo sa mu tam pletú. Nemal by si podobné video, ako kefujú v plnej premávke nejakú hlavnú ulicu?
Je jasné, že kalamita bola absolútne nezvládnutá. Ale na rozdiel od Teba si nemyslím, že by to boli zachránili nejaké kefovacie traktory.
2020-ka po 6,5 mesiaci v premávke, uvidíme, koľko jej to vydrží...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ceres