Mňa seriózne zaujíma ako snehovú kalamitu autobusy (aj električky) zvládajú v susednej Viedni. Boli ste tam niekto počas sneženia? Zostáva Kahlenberg bez obsluhy?
keď už je tu reč o kĺbových a sólo vozidlách, ako je to s pohonom trojnápravového vozidla (autobus, trolejbus)? Čo je lepšie, pohon strednej nápravy či zadnej z hľadiska jazdy napr. do kopca alebo pri dnešných poveternostných podmienkach? Ikarus 280 mal napr. hnaciu strednú nápravu a myslím že na snehu nemal nejaké väčšie problémy???
Jednak ano, Volvo aj MAN maju viac priestoru a dvak ich Nori, Rakusania a Svajciari kupuju s funkciou, ktora umoznuje autobus este pridvihnut. SORky nic podobne nemaju, aspon nie tie ktore som videl.
A Nori pouzivaju prevazne low-entry busy.
V norsku ich nasadzuju aj na nizkopodlazne autobusy aj na 15m aj na 12m, klby koli snehu moc nepouzivaju. neverim ze na Mane alebo Volve je vela priestoru na retaze, pouzivaju tzv. klatiky na nich sa ich ucia nasadzovat.
Možno by pre začiatok stačilo tie kopce miesto nepríčetného solenia sypať štrkom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
trolejbus6207