Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Takže už sa nám aspoň 1 vodič v Krasňanoch naučil šoférovať T3P! Asi ste si všimli vo výprave 7785+86 včera na e-7 (odpoludňajší diel - aj som ju videl na vlastné oči). Je tam aj dnes ráno. Len prečo na e-7 a nie na e-9, kde nemajú kačice čo hľadať? Vie niekto, či budú presuny pokračovať a koľko vôbec dvojíc sa do Krasňan naviac ešte zmestí? A prečo je vlastne výmena za kačice, ktoré by sa na JD hodili na e-2, tabu? I laikovaný bol tento nápad v minulosti negatívne, prečo?
Odchody elektrobusov dnes (poobedne spoje bez zaruky)

NS 12:

53:
TMY: 6:28, 7:42, 14:06, 15:21, 16:51
Vajnory: 7:05, 8:18, 14:56, 16:26, 17:33

52:
Na pasece: 6.34, 7.14, 7.54, 8.34, 14:30, 15:14, 15:54, 16:34, 17:14, 17:54, 18:34
Tbiliska: 6:54, 7:34, 8:19, 14:14, 14:54, 15:34, 16:14, 16:54, 17:34, 18:15

EBN8 - linky 27 a 151 vsetky spoje dla CP

1210 nehoda s autom na Franza, pritomny dispecer a policia
1911 na L58 bez funkčných displejov...
Reakcia na: S499.1023 #162785:
Všetko sa dá kúpiť..
Reakcia na: david1 #162783:
Nedá sa kúpiť?
Reakcia na: S499.1023 #162781:
A taký v BA máme, ktorý by to vedel v Petržalke riadiť?
Reakcia na: Petto #162780:
L8 máš jedinú linku medzi Trnkom, Blumentálom a Obchodnou , kde to kačice nezvládali. Nejde len o prechod zo špičky do sedla. Mali by sa preraďovať odstavené T3 do Krasňan , kde je nedostatok súprav a tak sa to postupne zlepší. Aspoň tak to tu tvrdil myslím Solider.

Vidieť to aj na výprave L7 , kde je súprav menej ako bolo pred zmenou.



Reakcia na: david1 #162775:
Toho dispečera v pohode nahradí dispečerský program v počítači.
Reakcia na: tibi56 #162777:
Nadavaj na dopravny podnik mailom cez podnety, najlepsie aj na primatora, FB DPB.

Vysvetlenie v skratke: setri sa tam, kde sa nema.

Neviem v ktorych casoch chodi tak prehnane plna L8 z Obchodnej ,ale je tam 15min int. ( niekedy aj 16,17min. int. ) uz od 18.23 z Postovej, nasledne odchody su uz len 18:39, 18.56,19:06,19:21

Otazka do plena - nepomohli by tam vlozene spoje ? Resp. aby tie dojazdy este sli raz do Ruzinova ( idu 18:28, 18:44 - sli by 18:31 a a 18:47 ) prip este aj 1novy vlozeny spoj 19:13 .

http://imhd.sk/ba/cestovny-poriadok/linka/8/smer/Ruzinov/zastavka/Postova-Martinus/734003509274

Vdaka bohu ze studaci maju skuskove , inak neviem ako bude vyzerat od februara L9 z Botanickej zahrady
Reakcia na: tibi56 #162777:
Vymenili sa z linkou L8, kde tie "krátke" nahradili dlhé.
Reakcia na: tibi56 #162777:
Keby sme vás my na niečo pripravovali, tak jedine na to, aby ste vedeli kam sa obrátiť s vašimi podnetmi, aby si ich prečítali tí, čo to majú na starosti a čo o tom môžu aj rozhodnúť.

A vysvetliť sa to dá veľmi jednoducho - doprava v tomto meste nie je priorita a tá verejná už vôbec nie.
Prosím Vás, viete mi vysvetliť nasadenie krátkych električiek na linku 9 ( registrujem to tak cca od zač. roka 2018 ) oproti doposiaľ jazdiacim dlhým. Denne ňou cestujem a je zjavne kapacitne poddimenzovaná.
Možno nás pripravujete na rekonštrukciu el. trate od jari 2018, aby sme si postupne zvykali na tlačenice v náhradných autobusoch, ktoré určite kapacitne nepokryjú vypadnuté električky.
Reakcia na: ceres #162774:
Hej, ale to by musel byť za "perónom" kríž. Ak nie kríž, tak by museli byť 2 prejazdy po sebe, čo by zasa posunulo zastávku bližšie k mestu a ďalej od domov.
Úplne najlepšie by bolo bývalo mať dva prejazdy pred "perónmi" (kríž je asi v BA nereálny) a zastávky až na úplnom konci trate, čo by bolo o nejakých 60 metrov bližšie k domom.
Môj návrh "C" vychádza zo súčasnej spackanej situácie a je vlastne najjednoduchším spôsobom nápravy: využili by sa všetky výhybky a prejazdy by boli na rovnakom mieste, len opačne.
Reakcia na: S499.1023 #162764:
Lenže my tam nemáme dobre navrhnuté obratisko. Aj to čo máme nevyužívame ako by sa dalo.

To by tam musel byť stály dispečer ako pred dvoma rokmi v Rači, keď tam šupli ráno L7 a vnútorná kolaj sa nemohla používať.

Na klasickom by tam kludne mohli ísť aj kačky alebo súpravy T3 z L6.
Obojsmerné kapacitné by na tejto linke bolo plytvanie kapacitou a zase zhoršenie pre L8.
Ešte minimálne 5 rokov sa nedočkáme predĺženia trate.

Pri rozoberaní tých komplikovanejších riešení úvrate na Jungmannovej uvažujete s perónmi až na "výťažných koľajách"? Lebo ak nie, tak neviem prísť na žiadnu výhodu oproti tomu, keby bola dvojitá koľajová spojka až za výstupiskom: prichádzajúca električka by odstavila na tú koľaj, ktorá by bola práve voľná, odchádzanie od dvoch perónov by nebolo potrebné...
Reakcia na: S499.1023 #162765:
Skoro
Reakcia na: Ike #162771:
obratisko v druhom odseku = nástupište
Reakcia na: S499.1023 #162769:
Ja len, že mám isté tušenie, že súčasná organizácia tohto obratiska je vlastne spôsob ako obísť 1/2/3 vyhlášku (ktorú je imho potrebné prekopať) ? ?

Inak v civilizovanom svete by to fungovalo tak, že jedna linka by mala priradené jedno obratisko, druhá druhé (samozrejme s možnosťou operatívnych zmien o ktorých by informovala digitálna tabuľa napr. aj akusticky) a nástup/výstup cestujúcich by prebiehal na jednej hrane. Medzi príchodom a odchodom električky by bol možný pohyb cestujúcich vo vozidle. A keby ešte (vzhľadom na vzdialenosť od domov a potrebu pešieho presunu) zobrazovali transparenty na striedačku minúty do odchodu. Bolo by to fajn.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.