Zaujímavé by mohlo byť nasadenie jednej 25Tr po dobu jedného mesiaca na Dolné hony, spočítanie nákladov na udržanie pojazdnosti na rovine bez APU a následné vyhodnotenie, či sa neoplatí definitívne nechať 25Tr tam a na Dlháče defaultne ťahať na tyči 31Tr.
Odzaciatku sa vedelo ze 25tr nebudu vdaka jednej naprave vhodne do kopca + permanetne pretazovane v spicke ale budis DPB si mlel svoje + fetiš duobusovej 133 a prejazdov na 32 ci nezratrolejovanej Riviery urobil svoje na tych vozoch . Ak by jazdili na DH tak by vyzerali dnes po technickej stranke urcite lepsie jak teraz.
Ale tak myslím si, že by nebolo na škodu ich vyskúšať na DH. Aspoň by sa ukázalo či by mali také problémy ako majú na DD. Predsa len DD sú v kopcovitom teréne a DH sú na rovine. Neviem, ale za pokus by to stálo.
Chlapci co pisete vypravu, ste si isti, ze na 88/2 sa 1217 vratila o 18:13 pod Mostom SNP? Ak ma pamat neklame, tak som s nou isiel 18:30 zo Zaporozskej smerom Most SNP, zrejme bola menena na ASMN .
To sú nočné vozy 65/11 a 65/12, ktoré striedavo robia v noci služobný spoj č. 3 z Hlavnej stanice do vozovne Krasňany a späť. Tieto služobné spoje bežia v palubákoch pod číslami 51/21 (65/11) a 51/12 (65/12), preto naskakujú do výpravy pod číslom linky 51. Reálne na tejto linke však tie vozy nejazdia.
Vo výprave sa pravidelne objavujú poradia 51/12 a 51/21. Čo sú to za služby? V DCP danej linky som ich nenašiel a z dnešnej výpravy napríklad zmizli (ráno tam boli).
Ďakujeme vodičovi 7524, ktorý nás dnes počkal na zast. Detvianska.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Trammat