Reakcia na: S499.1023 #160560:
Počty nepustia ani v Prahe. Majú 33 waní, teraz sa chystá 34. a možno ich nakoniec bude až 35. Čiže dvojíc, kde vpredu môže byť NP voz, by mohlo byť teoreticky t.č. max. 33. Lenže v Prahe je rozsiahla sólo prevádzka, wane využívajú ako garantované NP poradia na sólo linkách, čo v BA netreba. Takže realita je, že väčšina T3R.P a T3R.PV, čo je spolu 348 kusov, musia vytvárať vysokopodlažné dvojice, teda okolo 150 dvojíc s vysokou podlahou. Pokiaľ je v meste dostatok NP vozov a sú uvedené v CP, nie je to problém, invalida si počká na garantovaný spoj. V BA by sa to dalo zlepšiť zapísaním garantovaných NP spojov na všetky poradia e-9 z JD (lebo sa väčšinou vypravujú aj tak NP), výmenou vozov aspoň v Pdš medzi e-8 a e-6 a na e-8 vypravovať tiež nejaké garantované NP poradia, aby sa to zlepšilo v Ružinove. Dúbravka má NP e-4 a KV+Dúbravka by mala dve linky (e-4 a temer celú e-9). No a prečo v So,Ne nejazdí na e-9 viac NP vozov je otázka, lebo dve poradia sú trestuhodne málo. No a potom by sme si aj v BA vystačili so 60 NP vozmi a okrem ŽStNM by všade jazdili aj NP vozy. A nové vozy v najbližších rokoch by sme potrebovali max. na výmenu najstarších K2S, ako už bolo spomenuté.
MatejBA