Je to bežný spoj, nie je tam prejazd ani výmena vodiča. Nemyslel si náhodou 196/4, t.j. 7:44 z Prokofievovej? Na tom spoji išiel dnes ráno záložák - no a keďže sa tam napojil až práve na to posledné kolo, kľudne sa mohlo stať že za korábom sedel vodič, ktorý tú linku robil prvý krát. ?
Prosim vas, ranna dojazdova 196 o 7:59 z Prokofijevovej je nejaky prejazd? Lebo som pomahal vodicovi sa vymotat z Petrzalky. Som predpokladal ze uz ma 4hod krutenie na trase za sebou. Ci nejaka vymena vodica?
Konkrétne... od včerajšieho poludnia je to doporučené, od 1.2. povinné. Takže kto si chce pofotiť súpravy T6 s predným pantografom, má poslednú možnosť.
Jazda na druhý zberač je lepšia z dôvodu možnosti lepšieho rozbehu zo semaforov do (vzdušných) križovatiek a tiež z dôvodu, že špina od uhlíka fŕka dozadu, čiže po streche a za voz (a nie na čelo druhého voza). (Vodiči a znalí doplnia možno ešte ďalšie výhody).
Ešte začiatkom 0. rokov tohto storočia sa jazdilo na zadný zberač. Ale pár vodičov (alebo údajne skôr vodičiek) robilo veľký krik, lebo oni si nevedia zvyknúť jazdiť na 2xT6, kde je zberač inde ako kabína a že po prejdení kontaktu je už veľmi blízko výhybka. (tak sa prešlo na predný). Teraz sú tie vodičky asi už na dôchodku a okrem toho pri 29 a 30T je to práve tak...
Dnes niečo po 19-ej hodine som videl 7 trolejbusov na konečnej Cintorín Vrakuňa. Pomaly sa tam už nepomestili. Min. 1 bol ZV. Myslím, že 2 boli krátke a 5 klbakov. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider