Bohužiaľ máš 100%-nú pravdu. Skriňa od SOR-u je taká, aká je, ale tento marazmus je maslo Škodovky, ona je finálnym dodávateľom, ona má podpísanú servisnú zmluvu a ona si je pravdepodobne istá, že ju DPB nebude sankcionovať. Aj v Brne boli svojho času dva odstavené vozy použité ako zdroj náhradných dielov, ale uznaj, že je to naozaj alarmujúce, keď viac ako 20% ani nie dvojročných vozov nie je schopných premávky. Zasa končím už otrepanou frázou - desím sa, čo bude pri takomto prístupe s trolejbusmi povedzme o 5 rokov?
Vysvetlivky: vozíček - linka s nízkopodlažnými vozidlami. Chýba mi tam slovíčko "iba", alebo "výlučne" alebo niečo v tom zmysle.
Aj u nás sa predpokladá, že keď je vozík pri čísle linky, tak je celá linka NP. A potom pozrieš poznámku a zistíš, že to nutne tak nemusí byť,..
Asi už mala kilometre do VP, nakoniec je to jedna z dvoch posledných súprav T3M a práve tá v lepšom stave oproti 7602-10, ktorá sa pomaly rozpadá a do premávky už nezasahuje.
Na celom svete vozíček pri čísle linky znamená, že LINKA je bezbariérová, čiže sú na nej nasadzované výhradne bezbariérové vozidlá.
V Bratislave to znamená, že na linke sú občas, na nedefinovateľných, náhodných kurzoch nasadzované nejaké bezbariérové vozidlá, ak náhodou vo vozovni nejaké zvýšia???
S tým gnp na 211 je to diskutabilné. Tu na imhd ani na dpb nie je NP. Na zastavkovych CP (iná databaza) je vozicek pri čísle linky. Co sa všeobecne chápe ako gnp linka. Ale potom v poznámke je ze linka obsluhovana nizkopodlaznymi vozidlami. A nie je tam že sú vsetky spoje nizkopodlazne.
Vieš, čo je zvláštne? Že v iných mestách takéto problémy s udržaním "libchavských šrotov" v prevádzke nemajú. Skoro ako keby to v Bratislave bola sabotáž.
Áno, nejako špeciálne som nesledoval výpravu a stav odstavených 31 Tr posledné dni, ale už keď dnes došlo k vypraveniu 14 Tr a tým pádom porušeniu GNP na 211, tak to vo mne trochu vzbudilo pozornosť. Neschopnosť najvyššieho stupňa.
Ja som to okomentoval už v piatok v príspevku #159183 a obávam sa, že bude ešte horšie...
Ale DPB to doprajem, nech si pekne vyžerú, čo si navarili, ľudia môžu poďakovať Vrabčiakovi a Delfínovi za tieto libchavské šroty a neschopnosť Škodovky udržať sotva dvojročné vozy v prevádzkyschopnom stave ☠
Pridávam ešte 6839. Pôvodne zrejme nejazdila, keďže vo výprave je písaná na 202/5 miesto 6802. Z toho som predpokladal, že aspoň časť z tých zvyšných 6 vozov bude bojaschopná, lebo aby každý z tých vozidiel na Hroboňovej čakal na nejaký diel (to by ich bolo 11), to mi príde byť až príliš moc hardcore. Na druhej strane, troloSORy už viackrát nepríjmne prekvapili, takže ktovie, ako to je.
Dokopy dnes nevyšlo von 15 31 Tr. Trnávka vypravila všetky kĺbové poradia ako mala, vo vozovni jej podľa výpravy zostali 4 vozidlá: 6850, 6851, 6855 a 6862.
Z Hroboňovej okrem dlhodobejšie odstavených 6803, 6805, 6832, 6836 a 6843 nevyliezlo podľa výpravy 6 vozidiel, konkrétne 6810, 6815, 6818, 6820, 6829 a 6841. By ma vcelku zaujímalo, čo je dôvodom toho, že ani jedno z týchto 6 vozidiel nevyliezlo von. Takto máme 3x oslabenie kapacity a jednu nedodržanú GNP.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
trolejbus6207