22:07 Linka 98 voz 4910 tak jehou jazdou som sa necítil bezpečne! Rýchlo a zbesilo na moste ešte viac a hádzalo to s nami a v kĺbe to škrípalo lebo vietor! Nech sa naučí brzdiť plynule a jemne! Debil
Všeobecne je už v máji teplejšie a menej ľudí v MHD. Najviac ľudí je v MHD vždy v zime, ešte možno v marci a potom to každým mesiacom klesá. Viacero ľudí aj vyťahuje bicykle, korčule, chodí pešo atď.. A ešte tento mesiac je aj akcia do práce na bicykli.
Na jednej strane kvitujem, že začali robiť tieto merania, už len škoda, že opäť budú výsledky poddimenzované, pretože merania sa začalo vykonávať v čase, keď MHD opustila významná skupina cestujúcich - vysokoškoláci - keďže na väčšine VŠ je už po vyučovaní
Nevie niekto prečo sa z L30 preunuli niektoré Solarisy na L66? Bude na L30 zmiešaná výprava? A na L63 sa v posledných dňoch takisto vo veľkom počte objavujú SORy z Trnávky.
Ešte k uplynulému víkendu: v sobotu 21.5.2016 bola vonku aj autoškola 8135+8137 a včera 22.5.2016 na 31 voz 1856 Capri Sonne, vo výprave nie sú zaznamenané. Inak 8135+8137 ešte asi chvíľu pobehá po BA, ale chystá sa za ňu náhrada za inú T3 (duplák) v klasickom červeno-krémovom laku....
Kazí sa všetko, aj Rolls-Royce. Ale podstatné sú prestoje na plánovanú údržbu, výmenu "Verschleißteile" a samozrejme potrebujem aj zálohu pre nepravidelnosti. Také závady, ako Škoda a Škoda-SOR, že by mi mašina na nejakú banálnu závadu stála dva-tri týždne, našťastie nemáme. A hlavne - pre veci, ktoré nespadajú pod záruku, mám 10% ceny lokomotív v náhradných dieloch.
Mám rezervu bohužiaľ len 10% a preto musím často improvizovať. A to "moje" lokomotívy majú kápéčku po 30.000 km.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Samčo