Nechcem rozvíjať nejaké konšpiračné teorie, ale ak vychádzame z toho, že pred nákupom nových vozidiel bola vždy výprava len tak tak, a podobne je to teraz s novými, tak ma skrátka fascinuje, že teraz býva pokazených zrovna o 20 vozidiel viac než predtým.. ?
Keď sa to tak spočíta, oproti stavu pred príchodom nových vozidiel má DPB cca o 20 voľných trolejbusov viac. Takže ak teraz nedokážu všetko vypraviť, tak nemôže byť problém v nedostatku vozidiel, ale v niečom inom.
Toto mi príde ako blbosť. Je nejaký rozdiel v Soroch? Teda podstatný rozdiel? Veď SORY sú nahradené SORMY. To skôr tam mali dávať autobusy iných dĺžok, keď už testujú vyťaženosť liniek. Takto to podľa mňa nemá zmysel.
A problém je v tomto prípade s čím? Vozy čo stoja vo vozovni neboli ešte sprevádzkované? Sú pridelené vodičom na PNke, čiže nikto iný s tým nemôže jazdiť, alebo aký DPBproblém tam je?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
trolejbus6207
ak je to tak, ako píšeš, tak výpravca by si zaslúžil kopanec do zadku...