Neboj, poznam tu krizovatku aj jej jednotlive cykly asi ako ktokolvek odtialto Ano po zavedeni CSS priestor krizovatky zuzili, ak toci bus 83 a oproti vacsia auto, obaja naraz neprejdu, resp. prejdu, ak niekto z nich chyti obrubnik. A viem, aj o tom, ze vodici maju strach, aby pravym bokom nechytili auto stojace v lavom prude, ale k takejto nehode tam doteraz chvalabehu nedoslo
johny trosku ta opravim tou inkriminovanou krizovatkou nikto nevie jak hadze signaly..ked ide vela vozov naraz myslim elektriciek to je jedno ci meska alebo MU udalost SJ tak predtebou stoji sora aut ktora caka tiez odbocenie do starej dubravky a svetlami prejdes aj na 4 krat...pridi niekedy vyskusat ale je to iba ojedinely stav nehvorim ze to je stale niekedy prejde clovek aj na prvu supu ale to musi clovek pozerat ci pacientizmus stoji ok v krizovatke aby si ho pri toceni neotvoril ako konzervu z vlekom
Veď tam ide 84 súbežne s električkou. To keď má električka zelenú, tak nemá zelenú aj priamy smer áut na Saratovskej?
Inak tá preferencia je potom nejako zle vymyslená, lebo nechápem, prečo to 4 min blokuje smer, ktorý trasu električky nekrižuje.
Istotne pri DK v Dubravke je preferecia elin minule som mal 84 a styri min som stal na svetlach lebo isly tri eliny autobusy uz mozu meskat a soferi ludi pocuvat ze nestihnu prestup na iny spoj
Prechod 83 cez krizovatku Saratovska x Drobneho uz davno nedosahuje 8 min. Autobusy v 99% prejdu na prvy alebo druhy cyklus. A ak to tu bolo spomenute, tak sorry za duplikaciu, ale nove elektricky doposial nemaju nainstalovany system zabezpecujuci komunikaciu s CSS, takze tie tvrdnu na semaforovh, ak chytia cervenu, cim dochadza k nepravidelnosti a k meskaniu spojov.
Preferencia je dobrá vec, len škoda že je málo križovatiek ktoré také niečo podporujú. Čo sa týka Dúbravky, áno je tam teraz vačšia hustota električiek ako do 30.6. Odchody z konečnej sú po 3-4 min., ale problém je v opačnom smere kde idú linky 4,5,6 za sebou. Ako by sa to dalo vyriešiť som písal v príspevku 208414 v diskusnom fóre. Samozrejme nečakám že tie odchody bude teraz niekto prerábať, len som chcel poukázať že sa to dá - riešenie existuje.
Tak ale to bola mimoriadna situácia ktorá nie je každý deň. Áno, konkrétne na tejto križovatke je preferencia, okrem vozov 30,29T. Tieto vozy preferenciu nemajú, nakoľko nemajú vysielač (? alebo také niečo), ktorým by ho križovatky čo podporujú preferenciu registrovali.
no je tam preferencia ale dost na houby je robena 83 caka na signal do lava na staru dubravku aj 8 minut lebo sa kotia elektricky...podla mna to je blbost lebo elektricka nema zapchu nema nic lahsie dobehne meskanie..
V Dúbravke nejako funguje preferencia? Dnes bol krátky prestoj elín smer KV pri DK, potom prešlo asi 5 vlakov za sebou postupne, prvá bola nejaká 30T ako SJ a ostatné normálne na linkách, pričom mali signál "voľno" a takisto mali signál "voľno" chodci idúci smerom od Lidla ku DK na tom jednom semafore po dobu asi 3-4 minúty. Takže je tam preferencia, alebo len zle nastavený signál? Potom vodič neprimerane rýchlo akceleroval, že mi až mobil skoro z ruky vypadol ako dupol na plyn, lebo meškanie nabral už pri bory-rázc. kvôli DN IAD kde sa stál #3437, asi nemu sa nič nestalo, lebo som s ním normálne večer išiel
z nefunkčnou klimou upresnim to aby zas deti neprikrašlovali
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Infinity