Tam to ešte len príde ? Aj tých prvých 20 na prvej kolóne malo počas prvých tisíciek najazdených km iba somariny, ktoré ivekácky servis opravil za deň- dva. Plus samozrejme problémy s vypadávajúcim a zamŕzajúcim tarifným a informačným systémom ...
Cislo som uz zabudol, ale jedna z tych novsich (poslednych) SORiek na L63 ma zaujimavy problem - nefunguje jej asi zastavkova brzda a blokovanie rozjazdu - vzdy sa dvere otvarali pocas brzdenia a zatvarali pri rozbehu a dokonca sme jeden usek sli s otvorenymi dverami, kym vodica neupozornili, ze ma otvorene dvere ?
sranda je, že petržalská desiatka vozov jazdí v podstate bez problémov, nemala vozovňa Petržalka v nedávnej minulosti povesť najhoršej bratislavskej vozovne? alebo sa odvtedy čo to zmenilo ?
Diki teda. Ved je to katastrofa uz len ked som videl napr. dneska rano vypravu 50ky dalej 87cka iba sory cize bolo mi jasne ze su odstavene ale chcel som i formatvne vediet ci maju z vyroby nejake chyby alebo co snimi je. Diki.
To sa stáva keď sa miesto chladiacej kvapaliny dá obyčajná destilka hold bod varu 114̊C vs 100̊C urobí svoje.Ale ja to zle vidím, to je ten pozitívny hospodársky výsledok.? ? ?
Ja viem že tam sa moc nedá spraviť lepšia fotka ale podľa tejto fotky to vyzerá iba na odlepené linoleum (podlahovú krytinu). Diera v samotnom schode nie je zreteľne viditeľná.
Sú poruchové. Tieto dni bežný úkaz že na Trnávke je z 30tich 12 -13 odstavených. Na viacerých tieto dni napr. praskali expanzné nádržky s chladiacou kvapalinou...
Asi by sa potom mala aj premenovat zastavka "Sokolská" na "Sokolská - Hlavná šťanica" alebo nieco podobne, lepsie...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy