Vraj tu v BA sa dá naučiť/vypočítať si, kedy skočí kde zelená, resp. voľno, takže beriem, že tento vodič možno ovláda jednotlivé signály na križovatkách a preto nemá dôvod sa ponáhľať. Nie je to veruže častý jav u električkárov, ktorí na radiálach ako Račianska alebo Ružinovská (prípadne tunel) to nevypeckujú. Na druhej strane, mne osobne viac vyhovuje takéto pomalé a bezpečné tempo, ako keď niekto s tým jazdí tak, že s vozom to iba hádže a teda aj s ľuďmi vnútri vo voze.
No práve že ak mal na každej križovatke "voľno," ako píšeš, tak je jasné, že aj pri pomalšej jazde dokázal ísť bez meškania, resp. normálnou rýchlosťou jazdy by mal odchody v predstihu - teda nemal inú možnosť (okrem minútového vyčkávania v nasledujúcej zastávke). V CP je na rôznych miestach slušná vata práve kvôli častým prestojom na križovatkách bez preferencie (čiže skoro na každej svetelnej križovatke). Ale samozrejme je možné, že ten tvoj vodič nejaké meškanie napriek tomu chytil (a pomalú jazdu volil napr. z nejakých technických príčin), to ti už samozrejme neviem potvrdiť...
Ohľadne intervalov a grafikonu mám otázku: tento týždeň som sa viezol električkou na linke č. 5. Kedy to bolo, ani ev. č. voza sem radšej udávať nebudem, ale zaujímalo by ma to a preto sa pýtam: vodič danej električky išiel celý čas veeeeľmi pomaly, od Vinohradov kde som nastupoval až do Karlovky, kde som vystúpil, dokonca ani v tuneli nešiel podľa mňa viac ako 30 km/h. Je mi jasné, že každý ma iný štýl jazdenia, no i tak nemajú vodiči za takúto slimačiu jazdu meškania do zastávok? Je pravda, že "stop" signál tuším nechytil ani raz. Nesťažujem sa, iba ma zaujíma, či na električkových trasách pomalé vlečenie sa neznamená stratu niekoľkých minút v grafikone.
Inak dnes okolo 10-tej mala nehodu 88 (číslo neviem, išiel som autom oproti) pri vyjazde na most z dialnice... (klasika) ...pravdepodobne aj zraneny cestujuci, kedze odtial išli rovno dve sanitky (aspon z toho smeru)
V poslednej dobe boli aj problémy s vypadávaním zberačov na vozidlách 31 Tr (zlé hlavy a/alebo slabé prítlaky), tak možno to bola tiež príčina.
Iné dôvody by byť nemali a sú už len subjektívne u konkrétneho vodiča.
Žiaľ to je iná prevádzka ako tá, ktorá posiela denne hrbáče a urbanwaye namiesto kĺbakov. A hoci sú v jednom areáli vzdialené od seba cca 400 metrov v DPB platí že iná prevádzka = iná republika. Vzájomné požičiavanie vozov sa berie ako úplne krajná možnosť..
Na nezmysly vo výprave som si dávno zvykol, ale aj tak mi to nedá sem nenapísať.
Tá 1620 na linke 29/2 je naozaj zlý vtip, keď vidím ten počet červeno vyznačených vozov vo výprave. A bola tam aj na poobednom dieli? Veď tam by stačil minibus (poobede smerom z Devína).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mr.lenin