Jáj prečo tu hneď musí každý reagovať jak keby som sa pýtal či je 15 minútový lístok platný iba 15 minút. Je mi jasné že tam kde 63-ka ale tam sa teraz zmestia len 2ks 63-ky nie to ešte dalšie dve linky. preto som sa pýtal či sa to neplánuje zvadšiť.
No kde asi by sa otáčali 204 a 205 pri Avione??Na parkovisku pri McDonalde ako L63...Plán trate je taký,že sa jedného dňa "zadrátuje" komplet celá L63 od Avionu po Lamač,ale to je vo hviezdach,rovnako ako je vo hviezdach prepojenie Dlhých Dielov zo zvyškom siete...
Určite by sa to dalo polepiť,ako píšeš tými 6830-6832 alebo na Trnávkové poradia 212ky dávať len sólo vozy (čo si myslím,že stačí) a kĺby dať na 204 kombinovane 15Tr(M) a 31Tr,viac menej ako doteraz s tým,že 208 nech zostane kĺbová s 15Tr(M)...Neviem no...Ja sa nechám prekvapiť čo sa porobí zo zadelením troflov...
Riešiť sa to dá, samozrejme že áno. Ale to by DPB podľa môjho uváženia asi neriešili takýmto spôsobom. Radšej tam dajú sóla ako aby sa to otáčalo cez vozovňu.
Už tam stáli aj 3 kĺbaky na 204 a 2 sóla na 205. A nie raz. A keby s tým mal byť problém, vždy sa to dá riešiť obratom jednej z liniek cez vozovňu (keď bude reko hotová..).
Pozri ja hovorím to čo som videl a počul ja. Ja som videl na rádiovej 4 sóla a ta konečná bola full. Neviem si predstaviť ako to tam môže vyzerať pri všetkých kĺbových poradiach.
Naposledy boli všetky 204 kĺbové (snáď okrem jednej) cez veľkonočné prázdniny.. Teda štvrtok a utorok minulý a predminulý týždeň. Myslíš, že sa točili vtedy na Hanáckej, či ako?
Zas pozri podľa mňa spravili dobre že ich objednali takto hromadne. Taktiež si myslím že to, že značnú časť sólo vozidiel nahradia kĺby je tiež dobrá vec pretože na mnohých linkách sa bude dať hovoriť konečne o komfortnom cestovaní nie 150 ľudí v sólo vozidle ale 150 v kĺbe a to si myslím že aj veľa ľudí ocení. U nás jediný jeden problém je rozvoj dopravy. Plány sú už 10-ky rokov ale Mesto a DPB čakajú vždy do posledného momentu ba dosť často až keď už je neskoro začnú riešiť veci... Pritom také predĺženie 204/205 k AVIONU vôbec nie je zložitá trasa a dokázali by ju za pár mesiacov spraviť jak nič. Jediné čo si neviem predstaviť nevidel som nikdy nijaké plány k tejto trase, že ako by vyzeralo obratisko pri avione?
To je tak vies, mesto a DPB objedna rychlo rychlo vozidla a potom riesi ci sa vobec niekde uplatnia . 205/204 maju ist az k AVIONU, no trat je stale len dakde v sufliku nakreslena.
Veď ale už sa tu veľa krát hovorilo že 204 nemôže byť celá kĺbová lebo sa nepomestia potom všetky vozi na rádiovej spolu aj s vozmi 205-ky. Takže ja si myslím že 204 bude robená na preskačku že kĺb, sólo, kĺb, sólo... Podľa mňa je to asi najrozumnejšie keď je tam malé obratisko.
Dnes tam je 19ks 15TrM a vypravuje sa s tým akurát celá kĺbová 208, Trnávkové poradia 212 a na 204 zvýšia tak 2-3 kĺbaky. Takže obávam sa že ani pri 20 ks 31Tr nebude 204 celá kĺbová.. jedine, že by na Trnávke ostali tie zvyšné 3 31Tr (6830-32) a potom by tam bolo dokopy 23 ks 31Tr, čo by už bolo lepšie..
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
roman2