208 je silný hardcore hlavne ten tankodróm na Mierovej až po Cintorín Vrakuňa ? škoda ich tam,kým sa minimálne neopraví úsek od zastávky Prievoz-most s parkoviskom pred cintorínom...Ale keď to kompetentných nezaujíma v akom stave sú cesty v hlavnom meste tejto republiky,tak nech sa páči "zrušme" si nové autá,autobusy,trolejbusy...Všade inde vedia opravovať cesty z € fondov,to len tu je to ohromný problém ? pre mňa za mňa nech sa na tom nabalí kto chce len nech sa s tým niečo spraví...Jednej jame sa vyhnem a do troch vletím alebo slalomujem jak v autoškole ?
20ks 31Tr na Trnávke? ? čo to budú vypravovať nebodaj na 204,205,208 (kde riadne zaplačú) a zvyšné poradia 212?Tú 204 by som aj pochopil,ale ostatné využitie nevidím skôr si myslím,že je to zbytočný luxus...To je však môj názor ?
1. túto istú otázku som položil pred dvoma dňami v diskusii pri príspevku o 50-tich dodaných 31Tr, nenašiel sa nikto, kto by o nich niečo vedel...
2. podľa infa od istej pre mňa dosť dôveryhodnej osoby by rozdelenie vozov malo byt nasledovné:
Hroboňka - 50x31Tr, 15x30TrDG + zvyšné 25Tr(koľko ich bude, je dnes veľmi otázne)
Trnávka - 20x31Tr, 35x30Tr + zvyšné 14Tr/14TrM a 15TrM(opäť otázne, koľko a dokedy)
No konečne si napísal normálne to, čo sme sa ti snažili stále vysvetliť. Jurajov dvor využíva Karosy ako náhradu za odstavené vozidlá. Teda iba keď situácia dovolí tak zoberú voľnú Sorku (čo sa nestáva často), radšej je v ten deň na to poradie vypravená Karosa - či už je to delenka, solarisová linka alebo celodenka (z prevádzkových dôvodov to bolo momentálne takto jednoduchšie, len ty ako by si to celú dobu nechápal).
Garazovanie trolejbusov sa este zevraj bude uuplne menit teraz su tam hlavne aj preto ze je vo vyprave este vela starych trolejbusov a tie su na trnavke a na hrobonke trolejbusy neservisuje sor ale ŠKODA, ktora tam bude mat vraj svoju dielnu a robit ich udrzbu. Kam pojdu dalsie nove trolejbusy podla mna este ani DPB nevie poriadne ale myslim si ze zatial budu 30TrDG na trnavke kedze aj 6101 je tam odstavena. A 6830-6832 su tu uz davno myslim si ze nakolko je teraz uz aj vacsi pocet klbov ako sa dava do premavky tak sa s ich zaradenim neponahlaju lebo aj tak by asi stali vo vozovni. Az ked podla mna pridu vsetky trolejbusy uz aj opcne tak az potom sa bude riesit ich stále garazovanie a rozdelia sa nejako rozumne podla vypravy do trnavky a hrobonky.
1.Čo je s vozmi 6830- 6832? Už dávno DP sa pochválil, že už má všetkých 50 nových kĺbových trolejbusov, ale tieto vozy stále ako keby zamrzli!
2. Čo bude s trolejbusmi s pomocným pohonm, keď prídu? Pôjdu so Trnávky? Ak áno, kto sa bude starať o ich údržbu, keď doteraz išli nové trolejbusz do Hroboňky s odôvodnením, že sa o nich ide starať SOR.
Patrik, je mi jasné, že tým narážaš na mňa. Ale ja som nikdy nepovedal, že nové vozy tu nie sú potrebné. Práve naopak si myslím, že 50 kĺbových autobusov je málo. Nikdy som ani nepovedal, že všetky vozy majú ísť do Juráku a ani si to nemyslím. Ja som hovoril niečo iné. Ak Trnávka má len nové autobusy, Jurák má momentálne 49 viac ako 20 ročných KAROS, Petržalka má momentálne 6 IKARUSOV, ktoré sú podľa Vás vhodné na vyradenie (ja to posúdiť neviem, lebo nimi nejazdím, ale verím Vám), a ďalších 12 vozidiel je požičaných, tak je jasné, že nové vozy potrebujú Jurák a Petržalka. Samozrejme nie je normálny stav, že je naraz v jednej vozovni odstavených 12 SOROV, ako ich dovčera mala Trnávka. A že treba to riešiť aj požičaním si autoubsov z iných vozovní, takže nič proti tomu nemám.
Možno ťa šokujem, ale myslím si, že Jurák už má dosť SOROV. Ale sú vypravované katastrofálne. Je ich 8 na špičkových poradiach, zato na najmenej 3 celodenkách je KAROSA (vo výprave na stránke chýbajú niektoré poradia). A to normálne nie je! A ako keby niekto zakázal dávať na 5 poradie linky 78 iný SOR, ako 2209 a 2210. Nie je podľa mňa nornálne ani to, že Jurák na linkách 63, 78, 88 a 96 má 22 celodenných poradí, nízkopodlažných autobusov má momentálne 36 (odrátajúc 6 odstavených) a napriek tomu na celodenkách sú vo veľkom KAROSZ a SORY vo veľkom na špičkových. Potom KAROSY boli nahradené SORMI nie tam, kde byť nahradené mali, ale tam, kde KAROSY mali zostať. Ale uznávam, že to nie je chyba vedenia DP, ale samotnej vozovne Jurajov dvor.
Samozrejme nič nenamietam ani proti SOROM na linke 96.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
trolejbus6207
2. podľa infa od istej pre mňa dosť dôveryhodnej osoby by rozdelenie vozov malo byt nasledovné:
Hroboňka - 50x31Tr, 15x30TrDG + zvyšné 25Tr(koľko ich bude, je dnes veľmi otázne)
Trnávka - 20x31Tr, 35x30Tr + zvyšné 14Tr/14TrM a 15TrM(opäť otázne, koľko a dokedy)