Ja to inak tiež nechápem. Inak 87 je podľa mňa taká odpadová linka, na nej kľudne za deň býva aj 5 druhovo vozov. Jazdia tam Ikarusy, Tedomy, Karosy, Solarisy, Kinderká a teraz k tomu aj NB18 ktoré si myslím že by tam fakt nemuseli byť už len z dôvodu aký si spomínal ty.
Preco dali tie nove sory na 87 a nedavaju ich na linky ako 96;88 alebo 196;75 napr. Ja si myslim ze 87 naozaj postacuju solarisy ktorych je tam dost a tie citelisi no dobre to je asi malo kapacitne ale tak vzhladom na vozovku ktorou prechadza 87 cez vrakunu by mohli dat radsej karosi na tu 87 a nove dat tam niekam na tie linky co som uz pisal. Karosa ovela lepsie znasa hentake jamy jak su vo vrakuni ako tie sorky a zas ich hned iba rozbiju a o dva roky pojdu do srotu...
Pozri si vypravu par dni dozadu , na 211 byva bezne klbak, takisto obe poradia z Hrobonky na 206 byvaju casto klbaky, ale na 204/1 v prac.dni zase casto aj solo 30Tr
CP je už v PDF na www.borymall.sk (priamy link odtiaľ neviem získať). Začal premávať túto sobotu 14. 3. 2015, pôjde iba cez víkendy a sviatky raz za hodinu. Nechápem prečo o tom neinformovali... Pravdepodobne ide cez Shitinu, lebo za Lafranconi stojí až na Bory Mall.
V nedeľu 15. 3. 2015 o 17:09 h bol zdvojený odchod linky X5 spod Mosta SNP, lebo do Blagussu smer Viedeň nastupovalo veľa ľudí a vedľa neho stál nejaký voz [žeby z X5?] s transparentom "Prestávka" bez vodiča, takže nedalo sa dostať na 1. nástupište. Jeden voz z linky 30 aj 37 prešli cez 2. nástupište a umožnili nástup z vozovky na konci 1. nástupišťa. Voz z X5-ky by však musel cúvať a vlastne nemal by kam, takže keď Blaguss odišiel, tak išli dva spoje X5-ky naraz.
PS: Prečo bol dnes doobeda na linke 211 klbák? Veď tam by vtedy ani na kraťase neboli všetky sedadlá obsadené...
#4923 smutnym svedkom neudrzby zo strany DPB; to je akoze take tazke pritiahnut par skrutiek aby sa stropne panely nehybali v decimetrovom rozpäti? Tak drahy a luxusny autobus a vobec sa on nevedia starat, clovek ma pocit ako keby sedel v patnastrocnej sunke ?
2) Nie všetky sú definitívne vyradené, drvivá väčšina sú len odstavené ako záloha, v prípade že vypadne veľa SORiek, alebo iných trolejbusov naraz. Napríklad, keby sa náhodou zopakovala kalamitná situácia zo dňa 30.1.2015, keď SORky zatiekli.
1. Škoda vyrába tak že si kupuje karosérie od výrobcov a do nich dodáva výzbroj, konkrétne od Soru má NB12 a NB18, od Solarisu Urbino 12, 15, 18 a od Irisbusu Citelisy 12 a 18m. To znamená že do súťaže sa neprihlásila s firmou Sor ale sama za seba s karosériami od firmy Sor.
2. Dá sa to pozrieť v katalógu, je ich dosť
3. Ak sa nemýlim tak to čo vedia robia v dielňach a čo nie na Tuhovskom ale za to ruku do ohňa nedám. Niekto ale spomínal že pred pár dňami dorábali nejaký CapaCity v Mercedese.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
dopravak88