V tom čase som pravidelne cestoval L91 a IK 415 vyzerali naozaj čistejšie, samozrejme tagy a grafity ostali, ale aspoň nebol zaprašený interiér a zafúľaný interiér.
Na linkách 4, 5 a 9 je naozaj rovnaký počet vozidiel ako v bežný víkend alebo je chyba vo výprave? Napríklad taká linka 9 má cez víkend bežne v Ružinove takmer 30 min prestávku. Ak je tam naozaj 8 vozov ako bežne, tak to majú po každom kolečku hodinovú prestávku alebo čo?
Tak to si mal velmi specialnu skusenost, lebo v tom obdobi si z toho aj tu na imhd vsetci robili srandu, nakolko ten certifikat sa objavoval aj vo vozidlach ktore boli spinave a kvalita toho cistenia evidentne nebola nijak valna.
N31/12-2848 dočasne nepremával od 1:10 h. (CSU), s meškaním 9 min. ho nahradil NZV 4831, od 2:30 (HlSt) sa vrátil pôvodný voz.
Ináč tá X5-ková sranda tradične začína zaujímavo, zhruba o 4:29 po príchode 4-ky z mesta k mostu SNP slpašení vlci behajú po ceste medzi elinou a zastávkou X5, lebo nikto nič nevie o tom, či sa vozy navzájom vyčkajú abo nevyčkajú. O 4:30 (čas odchodu podla CP) ani chýru niet po náhradnej doprave, o 4:33 dorazila 1636 v podobe X5, chvílu pobudla v obratisku a následne o 4:37 sa vybrala s vlkmi do Dúbravky. Podla CP to aj sedí, ale čo ten prvý odchod?
Presne toto som mal na mysli. Tak tomu sa hovorí čistenie, vtedy boli aj staré Ikarusy po rokoch fakt čisté. Takéto čistenie by mali robiť minimálne raz ročne a nie raz za X rokov.
to sa tuším najprv pozastavilo ešte za bývalého vedenia a potom ho úplne zrušilo pri tomto vedení volalo sa to tuším generálne čistenie či tak nejako...
Keď idem autom do umyvárky na benzínke, úplne každá má aj sušenie, verím, že podobné zariadenie existuje aj pre autobusy a trolejbusy. .... určite existuje, len ju zatiaľ nevyrába SOR ?
Dúfam, že po tej veľkej modernizácii vozovní už budú mať aj sušičky, lebo už pomaly ani nákladiaky na stavbách nebývajú také špinavé ako vozidlá MHD v určitých obdobiach v zime. Keď idem autom do umyvárky na benzínke, úplne každá má aj sušenie, verím, že podobné zariadenie existuje aj pre autobusy a trolejbusy.
S umývaním vozidiel v DPB v zime bol vždy problém, pretože tušim okrem Petržalky, a ani tam som si neni istý, žiadna umývačka vo vozovni nemá aj sušiareň, takže pri teplotách okolo nuly alebo pod nulou by voda na umytom voze zamrzla.. takže sa v zime (pri 0 a minusoch) vozy neumývali a ani neumývajú. Niečo iné je ak je dohodobo evidentne plus..
A samozrejme niečo iné je ten interiér, ale tá firmá má presne v zmluve čo má ako často a ako detailne čistiť a ako sa to dodržiava vidíme..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Max