Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TomJ #152215:
Inak na tú 206 som teda riadne dnes kukal že čo to je. 211 ešte chápem keďže sú to prejazdy z 212. Netreba sa však rozčulovať, je to len dočasne kým sem nenavozia všetky trolejbusy. Zatiaľ to treba prekusnúť, aspoň je tá výprava zaujímavá ?
Aký bol presne význam toho presunúť všetky NP trolejbusy na Hroboňku? Kvôli tomu, aby bol jeden typ v jednej vozovni? Od 1.2. je totiž vo výprave t-busov úplný bordel. Na 204 a 212, ktoré by mali byť kĺbové si veselo jazdia aj sólo vozy, keďže Trnávka nemá dostatok kĺbov a na 206 a 211 vozia kĺby vzduch.
Reakcia na: Marek1978 #152210:
A jasné veď 184/X31, som zabudol úplne. V tomto stave by to dočasne mohli dať Trnávke si myslím.
Reakcia na: 810zssk #152207:
Neplati v tomto pripade stare zname §nikdysatotaknerobilo ci ako to je?
Reakcia na: 810zssk #152207:
A preco by mal ? ? Na 801,901 aj tak nema dovod ist klbak
Reakcia na: mathre #152209:
no tentokrat sa asi poponahlaju, kedze Petrzalka potrebuje od pondelka dalsie 2 vozy navyse.
Reakcia na: Andy #152205:
Som zvedavý koľko bude trvať kým ich sprevádzkujú.
Reakcia na: Luxor884 #152206:
Zo 133/1 posielavajú voz aj na 75/1 alebo 3
Reakcia na: Mike #152200:
Preco vlastne DPB bezne objednava vozy bez tachografov? Ak teda tvrdis ze z 91/191 nemoze ist na 801 nic, tak predpokladam ze klbove SORky ani CapaCity ich nemaju.
Reakcia na: david1 #152201:
133/3 a 133/4 robia prejazd na 74 a 133/1 a 133/2 su ranne spicky
Pred chvíľou išli po obchvate 2 nové SORy NB18.
Reakcia na: Petto #152190:
Dnes po 10hod. už na 32/4- Tedom, číslo som si nevšimol.

Inak v nejakých novinách asi Naše Novinky alebo Karloveské noviny bolo písané o stretnutí starostky MČKV p. Čahojovej a prímatora p. Nesrovnala, hovorili a potrebe priameho spojenia L133 z Dlhých Dielov do centra hlavne počas rekonštrukcie Karloveskej radiály.
Reakcia na: david1 #152201:
Akurát som to kukal, potom s tým vypravujú 74 a 75.
Reakcia na: david1 #152201:
Vozovňa. Možno na poobedie to niekam vypravujú, kukni si výpravu.
Reakcia na: Petto #152196:
to som len na hlas rozmýšlal...

Kam idú vozy po ukončení L133? Robia prejazdy alebo šup do vozovne?
Reakcia na: barack40 #152199:
Podľa platnej legislatívy môžu do zahraničia premávať vozy iba s digitálnym tachografom. Takže z linky 91/191 to nespĺňa žiadne vozidlo.. Ale z nejakej inej linky by sa to teoreticky dalo, až na tú pokladňu..
Reakcia na: 810zssk #152187:
Bol to pravdepodobne 3102, keďže nám do Rajky prišiel s 34 minútovým meškaním 3101, ktorý podľa vyjadrenia dispečera DPB poslali ako náhradu.

V súvislosti s týmto ma napadá otázka, či je možné v prípade poruchy vozidla na medzinárodnej linke krátkodobo stiahnuť hocijaké vozidlo (trebárs v tomto prípade z linky 91/191), alebo do zahraničia môžu premávať iba niektoré vozy? Napadá ma akurát problém s tarifným odbavením - čo by ale podnik nezrujnovalo, ak by raz za čas v prípade poruchy odviezli cestujúcich bezplatne...
Reakcia na: Jezo #152197:
Na Sokolskej cca smer HS uz zhadzuje . Tedom je o nieco priestranejsi vpredu kde su sedadla v rade 2+1
Reakcia na: Mike #152192:
Mensiu kapacitu by ale mal aj ten Tedom, co tam pravidelne jazdi posledne mesiace.
Ale to si pamatam, v Piatok z mlynskej niekedy ani CapaCity by nestacilo.
Ten nizsi vykon som predpokladal, budem sa musiet previezt tym zazrakom, ako vlastne jazdi.
Na nasadzovanie tykadiel som zabudol. Ako to vlastne funguje na hlavnej? Na SAV vypadne z dratov, stanicu prejde na agregat a potom opat na SAV nahadzuje?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.