Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
6632 už asi bude prvou obeťou nasadenia 15TrM na 208, takzvaná rýchla smrť a zjavné uvoľnenie zvaru zlomeniny spred dvoch rokov. Pri tretích dverách už vplyvom tlaku odpálilo niektoré skutky a v oblasti kočíka pekne klepe rám do nôh. Len tak ďalej, opäť si asi musíme počkať na prípad ako 6608, kde vlečku držal pokope motor, aby sa začalo konať. ?
Reakcia na: Andy #151833:
ak ich naozaj vyženú na Drotársku, tak o chvíľu je po nich, ten agregát nie je podľa mňa dimenzovaný na jazdu do kopca, možno tak po rovine, to by som si vedel ako-tak predstaviť, prípadne keby jazdili jednosmerne dolu Drotárskou(z Červeného kríža doľava po ulici Na Hrebienku na Drotársku, neviem, aká je šírka ulice Na Hrebienku, nepoznám to tam), aby sa ten agregát toľko nenamáhal, otázne je, či by mala taká jednosmerná okružná linka povedzme po trase Hroboňova/Pražská/Štefánikova/Palisády/Zámocká/Červený kríž/Na Hrebienku/Drotárska/Hroboňova zmysel...
Na Dlhých Dieloch by si ich musel dať v špičke v intervale 2, max 3 minúty, aby nahradili 25Tr a na to nemáš vozokilometre
Reakcia na: Mišinoo #151832:
Aj pri nasadení na linku 32 by bolo potrebné spraviť niekoľko úprav vo vedení na jej trase takže by to nemohlo byť zo dňa na deň. A ani na 32 to nebola najväčšia sláva keďže sa v ňom ľudia riadne tlačili a isto prekročili povolenú kapacitu vozidla o niekoľko percent čo by sa mohlo páčiť polícií. ?
32, 83, 203, 207 meskania okolo 10 minut
v lamacu sa premava asi len po klanec, dalej nezjazdne, vyzera to, ze tam uviazla jedna 123.
Reakcia na: trolejbus6207 #151831:
Pokiaľ sa dobre pamätám, ich nákup DPB odôvodňoval nasadením na 64 s pokračovaním po trase 41 a predĺžení 210 k Eurovei. Zrušili by sa 41 a X13. Linka 33 tam tuším nefigurovala, ale je to teoreticky predstaviteľné pri posilnení intervalu... No a to čo zostane, to zrejme budú dávať na klasické linky.
Reakcia na: TTV01 #151830:
jedine, že by nimi nahradili busy na L32, ale sám tomu neverím ?
Reakcia na: TTV01 #151830:
obávam sa, že to nevie nikto ani v DPB, nie ešte tu ?
Reakcia na: Andy #151827:
Malá otázka a kde chcú 30Tr s APU využiť keď na Dlhé diely sú malé?
Reakcia na: Andy #151827:
však uvidíme
Reakcia na: Marek1978 #151826:
to máš pravdu, ale to je iná kapitola
Reakcia na: trolejbus6207 #151825:
Plánované podľa zmluvy sú najprv 30Tr s APU, potom opčné 31Tr a nakoniec opčné 30Tr. Ale ak sa nemýlim, celkovo sú s výrobou v náskoku, takže sa to môže teoreticky nejak pomiešať.

Keďže dopravný podnik chcel väčší pomer kĺbákov oproti sólam, predpokladám, že ich prebytok nie je väčší problém, len ešte nedošlo k reorganizácii grafikonov, aby ich mohli vypraviť efektívnejšie. Ale z viacerých zdrojov som počul, že vraj sa väčšia zmena chystá už možno o týždeň. ?
Reakcia na: trolejbus6207 #151825:
hlavne potrebujeme nove busy
Reakcia na: Petto #151824:
to je pre mňa nová informácia, keď už sa o tom bavíme, skôr by som si vedel predstaviť opčné 30Tr, tie potrebujeme podstatne viac ako ďalšie kĺby
Reakcia na: trolejbus6207 #151823:
Pravdepodobne sa robi hned 70ks , nakolko po 50tke nasleduje hned opcia ak sa daco nezmenilo.
Reakcia na: Marek1978 #151820:
je vysoko pravdepodobné, že by tu malo byť všetkých päťdesiat, vyrobené sú už dávno ?
Reakcia na: Petto #151821:
presne tak
Reakcia na: Marek1978 #151820:
Ten ulet asi myslel 202\10 kedze taka cez vikend nie je
Reakcia na: trolejbus6207 #151816:
nie je to ulet, jazdi uz 3 den a su tu uz aj 6840, 6842, 6844, a dalsie
Reakcia na: trolejbus6207 #151817:
Kazdopadne dnes premiéra 31tr na 212, zato 33 dnes bez 31Tr , schopné su 2 25tr

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.