Pokiaľ sa dobre pamätám, ich nákup DPB odôvodňoval nasadením na 64 s pokračovaním po trase 41 a predĺžení 210 k Eurovei. Zrušili by sa 41 a X13. Linka 33 tam tuším nefigurovala, ale je to teoreticky predstaviteľné pri posilnení intervalu... No a to čo zostane, to zrejme budú dávať na klasické linky.
Plánované podľa zmluvy sú najprv 30Tr s APU, potom opčné 31Tr a nakoniec opčné 30Tr. Ale ak sa nemýlim, celkovo sú s výrobou v náskoku, takže sa to môže teoreticky nejak pomiešať.
Keďže dopravný podnik chcel väčší pomer kĺbákov oproti sólam, predpokladám, že ich prebytok nie je väčší problém, len ešte nedošlo k reorganizácii grafikonov, aby ich mohli vypraviť efektívnejšie. Ale z viacerých zdrojov som počul, že vraj sa väčšia zmena chystá už možno o týždeň. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy
Keďže dopravný podnik chcel väčší pomer kĺbákov oproti sólam, predpokladám, že ich prebytok nie je väčší problém, len ešte nedošlo k reorganizácii grafikonov, aby ich mohli vypraviť efektívnejšie. Ale z viacerých zdrojov som počul, že vraj sa väčšia zmena chystá už možno o týždeň. ?