ja osobne tie spomalovace chapem ako ziadost obyvatelov o vacsie mnozstvo prachovych castic z brd, vacsie emisie vyfukovych plynov a viac hluku pri rozbiehani, takze (ak je ten hrb kdesi medzi domami) na tom v podstate zastavim aby som odtial vystartoval a dobre vyturoval 1tku z ktorej potom obvykle radim 3 alebo 4 (a par metrov za hrbom este k tomu idem o hodne rychlejsie ako na useku kde ziaden hrb nie je); ved ked tak miestni obyvatelia chcu, tak im treba ich zelania plnit.... a ak sa im to nepaci, tak sa mozu stazovat na ten hrb na ceste spravcovi komuniacie
(a s laskou pri tom spominam na staru feldu ked som mal deravy vyfuk, ze s tym sa taketo srandy robili este lepsie )
Zastávky smer centrum sú obrovský problém kvôli svahom.
Oprava takej zastávky Čremchová by stála viac ako prerábka Patrónky.
Rozdiely vo frekvencii cestujúcich sú dva svety.
Retardér? Vankúš? Z pohľadu obyvateľov nereálne, z pohľadu MHD nežiaduce.
Tak zriadenie prechodu pre chodcov a vyvýšenie zastávok v smere do centra by snáď obyvateľom nevadilo, možno aj nejaký 1-2 spomaľovače by ešte zvládli. S tým parkovaním je to asi úplne sci-fi.
Na tej Podkolibskej by sa asi malo zakázať parkovanie na chodníku, pretože niektoré zákruty sú potom dosť úzke. Tiež by sa malo niečo urobiť so zastávkami v smere do centra (mali by sa tam aspoň doplniť prechody s tými červenými spomaľovačmi pre autá), bez väčších stavebných úprav to ale nepôjde (hlavne Čremchová).
Podvečer uz tam bol 3325. Ci to umrelo alebo bolo zámerne vymenené na môj podnet, to neviem.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.