Celé ráno som nad týmto rozmýšľal. Hoci som vedeckú kariéru zavesil na klinec pred 6 rokmi, použil som všetky možné bádateľské metódy, odvolal sa na relevantné filozofické školy a ich postupy, nakreslil si sústavu diferenciálnych rovníc, ktoré som následne vyriešil prostrdníctvom matíc, použil som viacnásobnú nelineárnu regresiu v asi 24 iteráciách a celé si to graficky znázornil na bielej tabuli.
No a vyšiel mi skromný výsledok, o ktorý sa s Vami chcem podeliť, no trocha sa bojím aby som si nezničil reputáciu a nenegoval celé svoje doteraz vyvinuté úsilie. Ste pripravení? Tak tichým hláskom zverejňujem svoj rezultát: čo takto tam dať 30Tr?
no lebo co som pocul tak na Dolnych honoch sa pred rokmi stazovali obyvatelia na hluk co sposobovali 14Tr-ky co tam behali po nociach cez tyzden, tak riesenim tejto veci bolo vypravovat tichsie 15TrM celotyzdenne... predtym ich tam davali len na noc pred volnym dnom. No a preto ten zvyk nonstop s klbakmi co dodnes pretrvava.
a keby v nejakom alternativnom vesmire fakt zaniklo to prejazdovanie na N72 tak N44+N47 rovno mozeme zlepit do jednej linky (N44) a este to bude aj jednoduchsie pre nesotousov - cestujucich.
A nezabudnúť sa cez infožiadosť spýtať aj koľko stálo spojazdnenie ďalších dlhodobo odstavených kusov v roku 2020 ku tým, ktoré udržiavali pojazdné dovtedy.
Tak isto to bolo aj cez Covid, kukám teraz výpravu v 1/2021 a úplne všetky poradia 51/52 boli kraťasy, len na 203/51 a 52 boli 15 TrM ako bez obmedzenia pritom boli voľné 30/31 Tr.
David písal o N44, nie o N72. Na N44 naozaj stačí minibus/midibus, rovnako na N47.
Prejazdovanie týchto liniek na N72 nie je dané zákonmi fyziky a už dávno malo byť zrušené. N72 by mohla mať rovnaký obeh ako autobusové nočáky (krátke poradie 23:30+00:30, dlhé poradie 00:00, 01:30, 02:30, 03:30), kým N44+N47 by bez problémov vyjazdil jeden voz.
ak tam ma dlhy voz svoje opodstatnenie tak ho na N72 treba vypravovat v piatky a soboty, N44+N47 vyjazdi aj 12m voz, tam je ten klbak naozaj zbytocny a cez tyzden tam staci aj maly Solaris z Juraku. A nie ze inde v meste rusia MHD bez nahrady, pod zastitou setrenia sa ludia tlacia v kratkych vozoch cez vikendy (96, 98, 202 a po novom aj N33) a popritom na nocnych trolejbusoch jazdia klbaky 365 dni v roku lebo niekto v tom ma sotozabavu
A človek s invalidným vozíkom alebo mamička s kočíkom môže čakať 30 minút na NP. Veď prečoby nie? Necelý kilometer od nej vo vozovni sladko spinkajú NP vozidlá.
nuz, minimalne v casti danej sluzby obsluhujcej dolne hony cez weekendy by myslim ani normalny kratas nebola vyhra (a z mikrotro***usu by Ti cestujuci aj zberace urvali aby sa tam nejak udrzali na streche)
(teda tym nechcem povedat ze tam musi byt 15Tr, ale ze dlhy voz tam ma svoje opodstatnenie)
Vyradenie 15Tr sa udeje po vyhodení nemenovaných osôb, napr. primátora ktorý s radosťou dotuje nezmysly pre šotoušov nasadených do DPB. Lebo keď je kríza, prečo by si neinvestoval do toho aby MHD bola horšia. Budú z toho pekné fotky na imhd, čo je dôležitejšie než že časti mesta zostávajú bez obsluhy verejnou dopravou.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.