Účastníkom dnešnej DN na Kolárku bola 7301+7302, os. auto tlačené asi tak 10-15 m, zo strany nárazu (od dverí spolujazdca celkom zničené. Snáď ponaučenie vodiča os. auta do budúcna že s električkou sa neoplatí "pretláčať sa" tá bude vždy silnejšia a jeho nezmyselným ponáhľaním sa do hrobu neupchá v rannej špičke celé centrum v Bratislave. No ale kto chce kam, pomôžme mu tam.....
Vytecne. A aky korunovany magor nariadil nevypravit 3 poradia v rannej spicke a zaroven na tu istu linku vypravit (podotykam na celodenne poradia) dva hrbace?
Ked hori, tak nech uberu z liniek, kde to az tak nepocituje cestujuca verejnost, ale hlavne po jednom voze. 21/17 je dobrym prikladom, rano ma len dve kola, a padla - casto sa prave kvoli tomu nevypravuje, alebo 93/15, pri tom intervale to azda nikomu nemoze zasadne vadit. Ale nie ze stiahneme 3 vozy naraz z jednej linky a starajte sa. Len to by niekto musel aj rozmyslat, a nie vyhovovat vodicom, ktori okamzite vyplakavaju ked nemaju svoj voz, lebo oni predsa do Karosy/kinderka/hrbaca nesadnu. Zakaznik na poslednom mieste ako tradicne.
Bol vydaný manuál pre prvú kolónu, v prípade že chýbajú vodiči alebo vozy (alebo zvyčajne oboje), tak podľa toho koľko toho chýba - aké poradia nevypraviť. Podľa neho sa postupuje...
Na nábreží sa to vlečie krokom, autisti blokujú výjazd E z tunela.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.