Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Emo #99395:
Ani tvojmu spresnenému postoju nerozumiem. Keby stála električenka (napríklad) 650,- SKK, tak by Ti to nevadilo, zatiaľ čo keby stála 600,- + 50,- SKK (pričom obidve časti platby by boli povinné), tak by si s tým nesúhlasil?
Reakcia na: Beus #99409:
ok, dik za odpoveď ? inak pri dojazdoch je to predpokladám opačne - stojí sa na Radlinského?
Reakcia na: pepke #99404:
Oficiálne sa pri týchto výjazdových spojoch má obslúžiť zastávka Vazovova na Vazovovej, a zastávka Vazovova na Radlinského sa neobsluhuje. Na Radlinského síce vodič zastaviť musí, lebo si musí ručne prestaviť výhybku, ktorá nemá elektrický prestavník, ale keď zastane až priamo pred výhybkou, je už mimo priestoru zastávky, čiže iné ako svoje dvere by ani otvárať nemal, a ak by zasa zastavil tak, aby oficiálne zastávku obslúžil, musel by sa prejsť pešo cca 10m k výhybke a 10m nazad 🙂 Častokrát však vodiči volia kompromis, a prehodia si výhybku zároveň s obslúžením zastávky.
Prečo však dotyčný vodič nestál na Vazovovej (dolu) mi jasné nie je. Buď mu to nikto nevysvetlil, alebo je to ignorant. Tam sa totiž stáť má.

A inak, takéto témy, ak sa nemýlim, pre budúcnosť patria do Dispečera 😉
Reakcia na: Solider #99406:
myslím že som išiel práve tou. Ale považujem za hlúpe, že tam dole nezastavil - chápem že hore musí zastaviť a prehodiť výhybku, ale je jasné že tam nebude nikto nastupovať!
Reakcia na: Valec #99405:
§1 a §4 ?
Reakcia na: pepke #99404:
Ak si šiel 17/11 (tá o 15.21 od Gaštanoveho hájika), tak tam je obvykle len jeden vodič, ktorý stojí na Radlinského ulici. Boli tam aj iný vodiči, ktorý stáli na zastávke na Radlinského ulici. O. i. treba ísť prehodiť výhybku, pretože tam je ešte "manuál" ?
Reakcia na: pepke #99404:
Na hornej Vazovovej zastaviť musí, nakoľko výhybka smerom na Ružinov je prestaviteľná len ručne. Ale prečo nestál aj na dolnej ti teda neviem povedať (a to teda aj mňa zaujíma).
zdravím,
dnes sa mi náhodou pritrafilo ísť výjazdovým spojom z Krasnian do Ružinova. Prekvapilo ma však, keď na Vazovovej vodič zastavil na zastávke Vazovova na Radlinského (ako stoja 3,5,7,11,17), kde nikto do Ružinova samozrejme nenastupoval.Teda zastávku na Vazovovej ulici (ako stoja 2,8,9) sme len obišli ? - pričom tam čakalo dosť ľudí aj smerom do Ružinova. Zaujímalo by ma, kto takú hlúposť vymyslel - alebo je to na vodičovi, kde zastane?
Reakcia na: Emo #99388:
20% obyvatelov a 10minutova dostupnost???
To kto vyratal a ako... aku ratal rychlost chodze, ake trasy... ja osobne sa dostanem zo zastavky Lucanka do Nemocnice Petrzalka za cca. 10minut pesi, a to osobne povazujem za prijatelnu dostupnost, a pri takejto "norme" je podla mna v dosahu planovanej elektricky minimalne 50% obyvatelstva petrzalky ak nie este viac... Povazujem za normalne dochadzat pesi na zastavku aj naprikald z nemocnice petrzalka na zastavku lucanka...
treba si uvedomit ze:
- pesi pohyb je zdravy, dokonca 3-4km chodze denne je najlepsia odporucana prevencia kardiovaskularnych chorob, a to prosim aj pre dochodcov... a to je dobra hodinka pesi...
- nosny system nemoze brat ohlad na osoby so zdravotnymi problemami, pre tych musi byt ina forma dopravy, nosny dopravny system musi brat ohlad na zdravu vacsinu
Reakcia na: Emo #99396:
Asi mysli nieco ako S-Bahn. Kazdopadne to NIE JE riesenie. Ked sa uz predbiehame vo vahe, tak elektricka je lahsia ? ? A inak, navrhujem vyvinut T3 ZSR edition na siroky rozchod a zeleznicne napajanie a dat to na Rovniankovu, aby to jazdilo v plytkom tunelY a LoLo bude spokojny 😃
Reakcia na: Emo #99391:
Kazdopadne je to zamienka aby sa LoLo urazil a neragoval.
Reakcia na: Emo #99396:
bez nadsazky si pod tym predstavujem nieco ako TEZ, alebo nejaky pantograf alebo daco take...
ale problem je v tom ze kapacitu to ma rovnaku ako elektricka, technologiu tiez... ale napojenie na ZSR siet by bolo vysoko neefektvine a zbytocne...
Reakcia na: Emo #99396:
Napr. 425.95X
Reakcia na: intony #99379:
3. Opakujem, neupieram túto líniu, snažím sa ti len POTVRDIŤ, nie vyvrátiť, že stagnácia električkovej dopravy je škodlivá.
Reakcia na: Ike #99392:
Ja si ani neviem dosť dobre predstaviť, čo to ten "ľahký vlak" je. Snáď niečo ako S - Bahn? Alebo 810 ZSSK?
Reakcia na: S499.1023 #99342:
Môj postoj k tomuto som už spresnil v #99318 ?
Marcelllooo, prosim odpovedz mi jasne a strucne

AKY JE ROZDIEL MEDZI ELEKTRICKOU A LAHKYM VLAKOM???
este stale si neodpovedal...

- ja vravim ze je to to iste, akurat elektricka ma sirsie moznosti napojenia na BA siet, jednoduchsiu realizaciu vystaby a jednoduchsiu obsluhu trate... k tomu jednoduchsia vystavba zastavok.. a k tomu este navyse moznost napojenia potencialnych elektrickovych vetiev...

- este sa ta opytam jedno.. keby sa staval lahky vlak, islo by na napojenie trate na siet ZSR a DPB by sa stal tak dalsim zeleznicnym dopravcom, nebolo by to prehnane zbytocne na to ze by to nemalo ziadny efekt?
Reakcia na: intony #99379:
Marcellooo asi cestuje každý deň na Nivy a myslí si, že spolu s nim aj celá Petržalka. ? ?
Reakcia na: Emo #99387:
demografiu na 20 rokov dopredu mozno urcit velmi presne, lebo vsetko co s nou suvisi sa odohrava teraz... ale to je jedno, aj tak pise blbosti, lebo medzi elektrickou a lahkym vlakom nie je z hladiska cestujuceho ZIADNY rozdiel

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.