Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: enumaelish #99180:
Tak to ma podrz,,ani mne ho tam nedalo spravne. ? ?
Tak túto fotku "ľahkého mestského vlaku" som včera nevedel nikde na internete nájsť, tak ju pridávam až dnes.

http://www.valec.yw.sk/temp/113-002.jpg

Zároveň sa ospravedlňujem jej autorovi, nakoľko mi to leží doma na disku už niekoľko rokov a neviem odkiaľ som to vtedy stiahol. ?
OFF TOPIC ale zas je tam JnT ? http://sport.aktuality.sk/hokej/nhl/-divoch-gaborik-a-j&t-budu-partnermi
nech ich už čert zobere to prekliate meno ? ? ☠
Reakcia na: majak #99177:
kedysi bola zastavka Luky II v inej polohe, pred krizovatkou. Este pred vybudovanim tesca.
Reakcia na: Beus #99172:
Krčná stanica Festerova 14, prestup na nosný systém MHD smer Mlynské Nivy CBC - Filiálka ?
nazdar bola niekedy podla vas zastavka na trase medzi zastavkami ZS Budatinska a Luky II alebo Budatinska a ZS Budatinska? v smere/zo smeru vysehradska - tesco?
Reakcia na: Ike #99174:
Nie, tá uprostred stojaca postava v 2:25 😉
Reakcia na: eripmav #99173:
Trolejbusy mali ist na Razsochy, mal sa postavit dialnicny tunel, zrekonstruovat patronka... proste Bratislavske "PROVIZORIUM" na desatrocia ?
Reakcia na: Beus #99172:
ten v 1:10 minute? ? ?
Reakcia na: enumaelish #99168:
v case ked nebola krizovatka Cesta na Cerveny most X Lamacska cesta svetelna si myslim ze odbocenie dolava z Cesty na Cerveny most na Lamacsku bolo ak nie zakazane, tak velmi obtiazne az riskantne a nemozne pre klbovy trolejbus a to uz aj za 20 rokov dozadu to bola velmi frekventovana krizovatka...
Reakcia na: S499.1023 #99167:
Ja by som povedal, že šéfdomovník bude asi ten týpek s krémovým tričkom s dajakou potlačou v druhej polovici videa 🙂 Tiež tak škaredo zazerá, že jeho slávnym NDS cestuje toľko ľudí, že ani miesto na sedenie sa mu neušlo 😉 Ale to označenie legendárneho paneláku tam naozaj chýba...napríklad vo forme názvu zastávky, rozprestierajúcej sa rovno pod ním 🙂
Reakcia na: S499.1023 #99167:
diki 🙂 on je predsa strojvodca ?
Reakcia na: Ike #99160:
LOOOOOOOOL 😃 Nosný systém jaxwiňa 😉 Ekologickejšie, a ekonomickejšie sa to už fakt nedalo 😉 Hlavne s tým autentickým zvukom motora Škoda ML634 😉 Ešte škoda, že automatika Praga 2M70 tam nebola počuť, ale to by som asi už chcel veľa 😉
A zabudol si tam spomenúť, že to celé jazdí v plytkom tunelY 😃
Reakcia na: enumaelish #99166:
Výložník sa to volá.
Reakcia na: AAA #99162:
To neviem, a asi nikto ale všetcia sme na to pri najmenšom zvedaví a to teda dosť ? možno by to vedel osvetliť dakto kto vtedy pracoval v DPB a rozhodol tak, že sa vybuduje len jedna stopa. Ja by som povedal, že tá jedna stopa a otočka cez Záhorácku boli provizóriom, ktoré akosi ostalo a k vybudovaniu druhej stopy sa neprístupilo.
Reakcia na: Ike #99160:
Tak v tomto si fakt dobrý 🙂. Ale nemáš tam označený ten legendárny panelák a ani vo vozni NDS som nikde nevidel Marce3l3a ? .
Reakcia na: S499.1023 #99150:
Ale nepadlo to na nič a na nikoho dúfam. Okolo toho popri stĺpoch sú rôzne závesné laná, úchyty ktoré asi majú tiež dáku životnosť plus také, ja by som to nazval oporné tyče, také ako napríklad vidno na konečnej Jelačičova alebo v užších uliciach kde je trolejová stopa uchytená o tú horizontálnu tyč. Pomenoval som to správne? Skôr než by sa šlo do rozvoja elektrickej trakcie by sa malo podľa mňa skontrolovať dôsledne v akom stave sú už existujúce trate či unesú nápor posilnenej dopravy (okrem trolejového vedenia a s ním všetko idúce dokopy pri električkách aj stav tratí).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement