barky: no o 10-ke neviem nic. Ale 13-ku si este pamatam - je to cca tak 9 +/-1 rokov, co mala pravidelnu trasu z hlavnej stannice cez obchodnu nam. snp "konecnu" namp. ludovita stura a spat cez safko, nam. snp - obchodnu na hlavnu stanicu.
Trochu sa mi mari, ze predty, alebo potom sa ta trasa nejako menila a nakoniec ju zrusili. Dovod si uz nepamatam - myslim, ze to bolo kvoli tomu, ze 1-ka zacala chodit az na stanicu. Ale nie som si isty.
No a dnes sa mozes zviest 13-kou, napr. predvcerom sa mi to podarilo. Ze vraj to niekedy chodi ako zalozne vozidlo, ale principu nerozumiem.
Trochu sa mi mari, ze predty, alebo potom sa ta trasa nejako menila a nakoniec ju zrusili. Dovod si uz nepamatam - myslim, ze to bolo kvoli tomu, ze 1-ka zacala chodit az na stanicu. Ale nie som si isty.
No a dnes sa mozes zviest 13-kou, napr. predvcerom sa mi to podarilo. Ze vraj to niekedy chodi ako zalozne vozidlo, ale principu nerozumiem.
tr3mp
13: Hlavna stanica - Obchodna - Nam. SNP - Nam. L. Stura a spat.
15: Dubravka (Hanulova) - Karlova Ves - nabrezie - Kamenne nam. - Vazovova a spat.
Inak v case, ked chodila 10ka, 6 a 7 sa tocili az cez tunel.
12 povodne chodila z Nam. L. Stura do Ruzinova a potom sa spojila s 15kou. Pri vyluke na Vajanskeho nabrezi (usek muzeum - safko) bola 12 oznacena trasa do dubravky a X12 ruzinovska cast, ta bola po ukonceni premenovana na sucasnu 14.