Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Kdo má zájem, tak 21.9 tj. v sobotu se koná den otevřených dveří v Karose. Představeny budou všechny typy autobusů, prohlídka montážních linek, nové lakovny a muzea.
28-29.Sept.2002 bude DP mesta Drážďan (Dresden)oslavovať 130 rokov električiek!
rtin Fundárek: Kazdopadne, v jednej z map je zakreslena nova linka c. 49 z Kramarov cez Sancovu na Jelacicovu. No uz o rok je na trase Voj. nemocnica - NOU, kde je vlastne dodnes.

Ked som zacal zbierat mapy Blavy z jednotlivych rokov (tusim som mal 10 rokov), velmi ma zaujala historia linky c. 49. V priebehu 80. a 90. rokov je z roka na rok streidavo ukoncena pri Vojenskej nemocnici alebo na Dumbierskej. Ako keby sa po cele tie roky nevedeli rozhodnut.. 🙂 Nakoniec to skoncila pri Voj. nemocnici so zachadzkami na Dumbiersku, takze kompromis.

d3k0: Netreba zabudat, ze skor ako jazdila linka c. 116, v Cunove sa vystriedali linky "C" a 101. Najma ta 101-ka musela byt sialenstvo - za zlatej ery: Cunovo - Rusovce - Jarovce - Petrzalka (pre istotu dookola cez Makarenkovu) - Krasovskeho - Most CA - Sturova - Nam. SNP - tunel - Nabr. L. Svobodu - Karlova Ves - Dubravka - Devinska Nova Ves !!! Neviete niekto, aku mala jazdnu dobu.

Inac zaujimave je tiez to, ze v historii MHD v Blave su aj cisla liniek, ktorym by som dal privlastok "prekliate" - nikdy sa nevedeli udrzat dlhsi cas. Napr. linka c. 46 mala len v Petrzalke minimalne 3 rozne trasy, este pred tym intenzivne menila trasu v Dubravke a ak sa nemylim, vznikla ako nahrada prvej trolejbusovej linky od SND na Rac. myto. Naposledy sa zablysla v oblasti Race.

Alebo taka Drotarska cesta vystriedala linky c. 31 (v normalnej aj okruhovej verzii), 33, 58 a 41 (ex 58).
No ono to do lieskovca chodilo istotne,to som videl, asi tak 3 krat za den kazdi
ufo:

tak ja si to nepamatam, ale pokial viem tak do Lieskovca chodila 111 ktorej urcene spoje zachadzali do Spalovne a Obalovne.

A este si pamatam z rozpravania starej matere 🙂 ,ked linky 115 a 30 chodili do Dubravky.
A ked ich zrusili,(toto si uz pamatam aj ja) tak viem o jednom spoji 30 co mal zachadzku do Dubravky!!! Bol pre zamestnancov Slovnaftu a do Dubravky mal prichod ak si dobre pamatam okolo 19:05
Chyba mi medzi tymi hist. vozidlami 7607

AD Nostalgia: pamata si niekto, ked urcene spoje liniek 30 a 115 zachadzali do Lieskovca?
Kua... kolko je to tych hodin ?????? No hadam idem aj spat...............
Bru noc.
ad nostalgia: ja mam najkrajsie spomienky ako sme kazdy piatok na Stefanikovej (Obrancov mieru) nastupovali na T2 smerujucu okolo divadla do Karlovky k babke. To bolo SUPER ! Pamatam si to VELMI zivo !

bezny cestovatel: 🙂 🙂 a co to bolo ? bus, ci elina ? 😉 😉 Ono probelm je v tom, ze niekedy su magori cestujuci a nie vodic. I ked mas v podstate pravdu v tom co pises...
riko kolko mas rokov ???? Kedze si pamatas troliky na obchodnej ?! Ja mam 30 a pamatam selico...
Z: "...jazdili na nej kratke SM-ky..." 🙂 🙂 😉 Akoze niekde jazdili aj dlhe ?????? 😉 😉 😉
V MHD pracuju asi psychicky nevyrovnani magori.. ktori zatvaraju dvere, ked ludia nastupuju... a neotvaraju, ked chcu vystupit.... takym ***kom by som dal akurat podkurovat do pece a nie vozit denne slusnych ludi....
riko: ten motor som videl pred par rokmi v STOPe.
to tr3mp:

pocuj neber toto ako buzeraciu ci co, asi mas vela prace tak nestihas.Len taka mala poznamka k mape liniek od 2.9.2002

Zabudol si zakreslit 22

a stale tam chba nazov zastavky Hradistna pokial viem tak uz od pociatku tych map.To nie je velka chyba ja len tak , aby to bolo kompletne. 🙂
Presne ako hovori tr3mp. Aj ked ani COLORove zlate casy, ked som sa cervenokremovou automatikovou Karosou trepal v preplnenej 37 na Kramare, nie su na zahodenie 🙂 No a potom prisiel vzorec 34+37+104+105+106 = 34+83...
Ja hovorim este o starsej historii. Najskor chodila 37 niekde ako vravel d3k0 a az potom z Dubravky cez Kramare Racko na Safko. Az neskor ju predlzili az do Petrzalky.
Neviem ktoru 37 myslis ale ta "moja" chodila z Dubravky cez mesto do Petrzalky. Mega linka s mini vozmi (732).
37 chodila z mesta (tusim zo stanice?) na jurajov dvor, 42ka tusim do Ruzinova. Nepamatam sa presne, asi sa musim pozriet do mapy ...

Skoda, ze do Race nechodia 3xT6, to by bolo nieco 😉

Inak ja idem na vinobranie najlepsie, 30 do Lamaca a peso cez Karpaty do Race :->
#9782: Konkretne kvoli comu? Snazil som sa to zadelit ale vyslo, ze bude lepsie ak to hodim sem.
Ach, nostalgia. Krasne casy vozenia sa v preplnenej 37 z Racka do Petrzky... ku koncu na nu aspon nasadili 741, potom sa v nej uz aj dalo dychat. Ale to som bol este male detssssssko 😉 Dnes nie je ziadna linka priamo spajajuca Racko a Technopol, skoda.
7706 sa zachrani, nie 7703 - bol to preklep
Aj ja sa pridam s historiou - taka 116ka pri vzniku chodila na konecnu Staromestska. Bolo to obratisko pri Kapucinoch?

Martin: Boli kratke obdobia, ked tie linky jazdili aj divne a akurat vtedy sa robila mapa, tak je to tam tak, ako je. 37ka povodne chodila tusim z Hl. stanice ku Stavingu.

Keby nebolo vynalezu oblastneho oznacovania liniek, tak by mozno este zopar liniek chodilo tak ako predtym. Navnada pre historiofilov: Uz v blizkej dobe pribudnu zoscanovane zmeny v MHD za roky 1992 a 1993 (iba eliny a tbusy) a 1994 - 6/1999. Mozete sa tesit 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.