Od typického Petržlenkára neočakávam ani nič iné ?
Ale vtipnejšie bolo, keď sa jedna pani pýtala druhej pani, ako sa z Molecovej dostane na Dolné hony. Pani odporučila kombináciu: 9-nou na Lafranconi, tam prestúpiť na 39 a na Ostredkoch prestúpiť na 67-ku ? ? ?
Zasa reči o tvojej zrejme obľúbenej hre (by ma zaujímalo, či si tu platíš za reklamu). Ale na otázku, či nepoužijú radšej priamo od domu linky 68 a 98 si mi neodpovedal.
BTW, ako ti tu už niekto viackrát povedal, ani podzemný tunel nie je v žiadnom pláne, tak je jedno, či sa tam dokreslí električka, alebo vlak. Mimochodom, výstavba projektu Eurovea už naberá prvé nadzemné podlažia, to budete potom tento súbor celý podkopávať, keď sa bude staviať železnica?
A ak mi chceš odpovedať, tak prosím na všetko, nie len na to čo sa ti hodí. ?
Marcelllooo: Ešte raz - koho Ty vlastne zastupuješ? Vlastníkov bytov, že? To znamená, že de jure NEZASTUPUJEŠ žiadneho obyvateľa Petržalky ako obyvaleľa. Vlastník bytu nemusí bývať ani len v Bratislave. Okrem toho vlastník bytu môže vlastniť viac bytov, čim má viac hlasov rozmiestnených napríklad v rôznych bytových domoch v rôznych častiach mesta. Vlastníkom bytu môže byť aj firma. Samozrejme svoj majetok si máš právo brániť a zveľaďovať, čo však nemá nič spoločné s obhajobou práv obyvateľov domu, lebo nimi môžu byť aj nájomníci a tí ako vieme hlasovať na schôdzi vlastníkov nesmú.
Nezabudaj ze vacsina ludi je dav, ktori nevypisuje na imhd.
Re #98115 Solider: Predstav si, ze chce. Firmy po otvoreni noveho bizniscentra sa stahuju, lebo za rovnake peniaze dostanu vyssiu kvalitu a novu "dobru adresu". Pozorovana realita.
Vacsina zamestnancov, ak bude mat vhodnu dopravu, nepojde IAD.
Re #98118 Valec: Ano. Budu prestupovat na trolejbus. No alternativu v podobe elektricky, ktoru tak profanujes, tu zjavne nemaju v ziadnom pripade.
Tak ten Transport Tycoon je sice pekny, ale nerealny. A nie, nemyslim, ze by to bolo vyhodnejsie. Topologia stale ostava hviezda, co je hlavny problem.
Musel by sa zmenit predovsetkym uzemny plan zony, ktory nerata s elektrickovou tratou v tejto lokalite.
Re #98120 810zssk: Podlozene je to uzemnym planom a pripravovanymi investicnymi zamermi.
Ved prave, topologia hviezdy je najhorsou topologiou a ty na nu stale tlacis.
Re #98121 S499.1023: Vyvoj mesta sa riadi uzemnym planovanim.
Re #98136 AAA: Ved to ani nie je UPD. To je zavazne stanovisko. Jeho splnenie je podmienkou vydania uzemneho rozhodnutia. Stale si nevyhladal lepsieho pravnika?
Možno že nie, možno si to s niečím mýlim. Z toľkých všakovakých článkov, návrhov a "zaručených správ" čo som počul a čítal sa mi to už v hlave mieša. Zasa to neberte ako 100% pravdu. ?
Re #98126 Ike:
Ja nemusim v ich pripade robit nic, len ich nechat nech sa ukazu v pravom svetle. Neuvedomuju si, ze nezhadzuju druheho ale len a len samych seba.
Uvedomil si si to ty, uvedomili si to dalsi...
P.S. Vsimni si ich vnutorny nepokoj, ked sa tak upenlivo snazia zobronit o pozornost...
Veď ? s tým súhlasí, ale použijúc Tvoje slová, HLST a jeho barák sú prirodzené kultúrnospoločenské centrá, ktoré MUSIA mať priame spojenie s každou zastávkou v meste.
Marcelllooo rád sa oháňaš uznesením miestneho zastupiteľstva. Ale skúsme trochu citovať.
"Obec schvaľuje územnoplánovaciu dokumentáciu a jej záväzné časti vyhlasuje všeobecne záväzným nariadením." § 27 stavebného zákona. Teda to uznesenie, ktorým sa tak rád oháňaš nie je všeobecne záväzné.
A koľko ľudí sa bude voziť z Trnavy do Janíkovho dvora? A okrem toho iné mestá do 5OO OOO obyvateľov nemajú aglomeráciu?
Re #98118 Valec: Investor sa bol ochotný podielať aj na financovaní trate?
Nie, Penta. Ale však nejakú dopravu (cestu) tam tak či tak potrebovať budú. Ide len o to, aby v ÚP zóny bol zakreslený koridor širorký cca 8 metrov. A možno by sa dalo dohodnúť (keby sa chcelo), aby tú trať aj sami postavili.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider