No tak vraj neznamy pachatel vykradol predajnu DPB v podchode na Hodzovom namesti. Sposobil skodu za 2000000 Sk, z toho 1500000 ukradol v cestovnych listokoch, 39000 v telefonnych kartach, 26000 v kolkoch a 390000 v hotovosti. Zlodej najskor odpojil poplasne zariadenie, a potom vypacil ohnovzdorny trezor...
cafte!
noo, akurat si idem domov zo Sjf STU a na racianskej nehoda. T6A5 ev.c. 79 ... sakra! zabudol som!, ale mala reklamu na eurotel, zvalcovala skodu feliciu pick-up. bolo to na prechode pred zastavku Ursinyho. stav vozidiel:
T6A5 - zodraty pas laku (uplne maly)
SKODA - predny lavy blatnik prehnuty, rozbite predne lave svietidla, odtrhnuty naraznik.
celkom rychlo to vybavili - dovalili sa doprevne nehody.... T6ka isla do depa (neviem preco, ved jej nic nieje). kedze konci spicka tak aj ine vozilda idu tam. konkretne ihned za nou bola jedna K2 (cislo som tiez zabudol). chcem pozdravit tu vodicku, ktora nas ochotne zobrala napriek tomu, ze isla prazdna jednosmerne smerom krasnany. skoda ze som akurat nemal fotak, ale jeden tipek to tam fotil - asi iba pre dokumentaciu cize tie foto sa neobjavia (zrejme).
na a ako sme isli, tak pred policajnou stanicou sme skoro zvalcovali dalsie auto! HEHE! (to by bola sranda, keby nam bol tiez vbehol na trat...)
pedal bdelosti na k2s je nieco take ako mrtvy muz na t6-kach, ktory sa nachadza v radici. Sluzi to na to aby ked sa vodicovi nieco stane sa elektricka sama zastavila...
Prave som v skole a hladam na inete dajake info o elektrickach T5, KT4, KT8 a aj dalsie. Zial niesom velmi uspesny, a tak vas prosim o pomoc. Stranka moze byt aj v anglictine/nemcine.
COLOR> Tento server je v pohode, kým ide. Problém je s tým, že často štrajkuje a ak nejde 2 dni vkuse, je to na zbláznenie. Preto radšej pomalší a stabilnejši.
tr3mp: COLOR a ja myslíme eletričku DPB, ktorú že vraj napadli rozúrený železničiari. Asi sú nasratí, že im REŽIMKY neplatia aj na električky v meste.
Neviete niekto o akú električku išlo a čo na nej zničili?
Color - preboha kam to davas filmy!!!! To by ma v zivote nenapadlo. Cena nie je vsetko. Aj ked tu v Blave je to dost problematicke s fotolabmi. Ja mam zatial celkom dobre skusenosti s Foto-Nika na Marianskej alebo s fotolabom v hyperTeSCU. Akurat v obidvoch stacaju film do rulicky co nie je bohvieco.
Inak ta elina v Tatrach je len jednaa kazdom pripade to nie je taky zazrak ako ZSR a novinari krmia cestujucu verejnost.
COLOR: zelezniciari zacali davat nove supravy na tez (musia to renovovat teraz, ked je to statne, aby potom, ked si to nejaki papalasi sprivatizuju, mali moderny vozovy park ... to si myslel?
ja mam avg rozdiel medzi egarden.cz a baf.cz len 8 ms teda 120.4 a 128.3 ms ... co by som asi nepocitil ... dolezita vec je rychlost servra a najma mojej linky
No, pingol som eGarden.cz, a je to asi o 200-300 ms lepsie ako baf.cz, ale je to len ping, co znaci ze nezmeriava rychlost servra a ako hovorim, na tejto sunke to nie je nic moc
A este som zabudol - zelezniciari vraj nieco spravili s elektrickou neviem akou... vie o tom niekto nieco???
No, cez Lamac by to premavku spomalilo asi o 4-5 minut, co je v spicke viac nez dost. A tie mosty... je to nechutna tema, lebo ked mesto nic neda (financie alebo vynimku (to ale asi SSC)), tak to bude dost zle. Vtedy by sa osvedcil system Dubajskeho metra, ked cestujuci ma cipovu kartu, ale na rozdiel od MHD Ba neplati pausal, ale len to co precestuje, myslim ze uz tu okolo toho bola debata...
eGarden.cz - aky je rychly (teraz sedim v skole na pocitaci s Lynxom... boze to je crep) tak neviem ale dalo by sa pingnut len to by som zase musel zmazat tento text, to su starosti)
A co je najhorsie: dal som si vyvolat fotky a ti smejdi mi znicili film! Bolo na nom asi 10-15 fotiek dost dobrych!!! Odporucanie: zdaleka sa vyhnite DM-Foto Paradise!
CHALANI, PROSIM VAS, MOHLI BY STE MI PORADIT, KDE SI ZISTIM, KTO JAZDIL DNES (29.3.) NA SUPRAVE 7746-7747 LINKA CISLO 1 ???
JE TO VELMI VELMI DOLEZITE, LEBO TEN VODIC PODLA MNA BY NEMAL VIAC JAZDIT !
PROSIM O RADU !
VDAKA.
2. most Kosicka: mne sa zda ze na tomto projekte sa zacina setrit za kazdu cenu na ukor jeho uspesnoti, lebo rozdiel medzi svetelnou krizovatkou a kruhovym objazdom nie je pri nasej bratislavskej "tolerancii" v premvake az taky velky, ale dake mimourovnove prepojenie na Prievozsku by sa asi zislo.......ja osobne by som aj krizovatku Landererova/Kosicka riesil aspon v priamom smere z mosta mimourovnovo podobne ako Bajkalska/Prievozska, ale nie som dopravny inzinier, je to len nazor laika.......
a este aj nenapojenie pesich/cyklistickych tras priamo do sidliska mi dost prekaza, ale zasa ziaden z uz existujucich mostov to nema dobre premyslene
3. Dialnicne nalepky: neviem vynimky urcite nie su pre SAD, lebo BUSy ktore chodia do Malaciek po dialniciach maju tusim dialnicne znamky
a s tymi mostami, to by bolo dost zle....nie len kvoli MHD, ale ja napriklad my doma na malom auticku nemame dialnicnu znamku, lebo sa s nim chodi len po meste a nexapem na co by sme mali kupovat na jazdu po pristavnom moste. Inak toto spravili aj v nedalekom rakusku pri zavadzani dialnicnych nalepok a po roku upustili od spoplatnovanie "mestkych" dialnic......sorry za lahky off-topic.........
Mimochodom, asi všetkým lezie na nervy server Host, ktorý každú chvíľu nejde. Už mi dochádza trpezlivosť, takže ak sa do soboty táto situácia nezlepší, asi stránku presuniem na eGarden.cz. Všetky doterajšie adresy zostanú zachované. Vzhľadom na to, že bude treba uploadnuť 90 MB, nemôžem zaručiť, že sa mi to podarí ešte tento týždeň, ale posnažím sa, aby hej.
Cookies: To sa potom spoplatnia aj diaľničné úseky Prístavný most, Most Lafranconi - Viedenská cesta? V tom prípade by to asi dopadlo dosť zle... A linka 21 môže zase chodiť cez Lamač - ako 92.
All: Ako asi viete majú sa spoplatniť aj dialničné úseky, hlavne v intraviláne mesta. Ak sa tak stane tak linka č. 21, ktorá premáva aj po krátkom úseku dialnice bude musieť byť asi odklonená. Neviem či sa v tomto prípade robia výnimky, ale ak nie tak DP bude musieť zakúpiť dialničné známky celej kólone, z ktorej je linka 21 vypravovaná. Vie niekto ako sa to bude riešiť?
VEC FILIÁLKA: čítam, že sa debata na túto tému dosť rozbehla. Bodaj by sa tak rozbehla aj jej výstavba. Lenže magistrát ani železnice, ktoré sú bez prúdu sa asi tak rýchlo nedohodnú. Najlepšie by bolo urobiť kompromis - stanicu zapustiť do zeme a nad stanicou vybudovať obchodné prevádzky a byty, ktoré tam chce mať mesto.
Táto trať by určite vyriešila mestskú dopravu a odlahčila tak električky do mesta. Ako? Podľa mňa netreba vyhadzovať peniaze na metro.
Všimli ste si niekedy detailnejšie zrenovovanú staru tržnicu? Nepripadá Vám ako krásna histrorická železničná budova? Čo tým myslím? Stačilo by ak by sa táto budova prerobila na tento účel pri rekonštrukcii Nám. SNP a k nej by sa pod úrovňou zeme priviedla železničná trať do Filiálky. Touto satavbou by netrebalo budovať žiadny nosný systém typu metro. Ľudia by sa priamo z vlakov vyvalili do centra mesta bez použitia MHD. Aj prognóza vývoja zamestnanosti hovorí, že centrum mesta bude mať vyše 100 000 pracovných miest. Prečo teda nedopraviť pracujúcich hlavne z blízkeho a vzdialenejšieho okolia mesta priamo do práce.
7819+20 HC SLOVAN HARVARD Bratislava
7837+38 CITY POINT na Obchodnej...
Nehistorické šerble z Kačičárne Vingálikovej:
7911 REDStar len perší vagon
7913+14 RAJO smotanový jogurt typu Maestro
Pri druhom produkte bacha na spotrebované
množstvo-hrozí riziko reaktívneho pohonu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Cookies
VEC FILIÁLKA: čítam, že sa debata na túto tému dosť rozbehla. Bodaj by sa tak rozbehla aj jej výstavba. Lenže magistrát ani železnice, ktoré sú bez prúdu sa asi tak rýchlo nedohodnú. Najlepšie by bolo urobiť kompromis - stanicu zapustiť do zeme a nad stanicou vybudovať obchodné prevádzky a byty, ktoré tam chce mať mesto.
Táto trať by určite vyriešila mestskú dopravu a odlahčila tak električky do mesta. Ako? Podľa mňa netreba vyhadzovať peniaze na metro.
Všimli ste si niekedy detailnejšie zrenovovanú staru tržnicu? Nepripadá Vám ako krásna histrorická železničná budova? Čo tým myslím? Stačilo by ak by sa táto budova prerobila na tento účel pri rekonštrukcii Nám. SNP a k nej by sa pod úrovňou zeme priviedla železničná trať do Filiálky. Touto satavbou by netrebalo budovať žiadny nosný systém typu metro. Ľudia by sa priamo z vlakov vyvalili do centra mesta bez použitia MHD. Aj prognóza vývoja zamestnanosti hovorí, že centrum mesta bude mať vyše 100 000 pracovných miest. Prečo teda nedopraviť pracujúcich hlavne z blízkeho a vzdialenejšieho okolia mesta priamo do práce.