Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Marcelllooo #97341:
Urcite viac ako tvoja 😉 Ty zas nemas co povedat ani k tomu 😛
Reakcia na: hoppusmark01 #97334:
Akurát, že Mercedes to robí opačne - Citaro bolo najprv len full-LF a naskôr sa začala robiť tá verzia so schodíkom ? .
Reakcia na: hoppusmark01 #97333:
Fakt? To sú debili!
Reakcia na: 810zssk #97293:
Nie, neobtazujes, tvoja pritomnost je kazdemu prijemna... ako kurie oko na nohe.

A jedina diskusia ku ktorej mas co povedat je slovna uloha typu "ide vlak z mesta A do mesta B..." ☺ ☺ ☺
Reakcia na: Ámos #97335:
no to bolo mierne ironické, ak som to správne pochopil.. ja nemám nič proti, veď vývoj ide ďalej.. podľa mňa by v najbližšej sérii mali byť zredukované počty VP sedačiek v NP vozoch, a celkovo by mal byť vyriešený priestor medzi sedadlami a pohodlie (viď Citelis ? )
Reakcia na: enumaelish #97336:
inak naozaj by som rád vedel, čo zahŕňa tá nadštadardná výbava.. potom by sa ľahšie dalo povedať, čo potrebujeme a čo nie.. lebo takto je to dosť nejasné, nemôžem povedať, že nadštand. výbavu chcem alebo nechcem, keď nemám ani šajnu, čo všetko tá nadštand. výbava je..
Reakcia na: enumaelish #97337:
A kto povedal ze sa okrem CapaCity nic ine nekupi?
Reakcia na: Z #97327:
Ak ich má byť len 10 tak to je veľmi zlý vtip. Tým chcú povedať, že Bratislava potrebuje len 10 kĺbových autobusov? Mmm, dobré... to je možno tak svetlá budúcnoť na oko, vieš poteší pekný bus každého ale kedy dojdu ďaľšie? Zas si počkáme 10 rokov ako po Ikarusoch 435 z 1998?
Reakcia na: Z #97327:
Sú to kuuwy prvej triedy. Nestačí im samo o sebe vynikajúca cena ale ešte aj z toho musia ušetriť na nadštandardnej výbave. Hlavne, že si berú príklad z toho ako sa robí doprava na západe. Bohužiaľ len v tom ako šetriť ?
Reakcia na: hoppusmark01 #97334:
Jo vyvoj ide stale dopredu. Najblizsi typovy rad bude bez podlahy. Cestujuci budu musiet utekat a autobus pritom tlacit. Tym sa vyrazne znizi cnea, spotreba PHM a produckia sklennikovych plynov, cize unia ich zacne dotovat.
Reakcia na: S499.1023 #97325:
možno je to tým, že to Citaro CNG je ešte starý model. Je možné, že v najnovšom modeli to je vyriešené už tak ako v CapaCity..
Takisto aj MAN mal predtým v NP autobusoch vzadu 2 schody, najnovšie Lions City sú už plne NP, aj pri posledných dverách..
Reakcia na: S499.1023 #97324:
Škoda, že na Poštovom paláci teraz vymieňajú okná-a dávajú tam plastové ? Úplne tým tú budovu pokazia.. mali tam ísť hliníkové, a farebne aspoň ako tak podobné tím oknám, ktoré tam boli doteraz..
Reakcia na: Z #97327:
Ak ich kupia, tak dufam, ze aspon 5 ks bude plne s klimou, nech sa otestuje ci klimu ano, alebo nie...a nebudu sa riadit §7 klimatizaciabybolavbratislaveneucinna ?
Inak, dnes velmi pekny update ? ? ?
Reakcia na: Z #97327:
10 takychto vozov nebude nijak v doprave citit. Okrem ineho je treba ovela viac vozov.
Reakcia na: Mikimaus #97317:
KONECNE prestali elektricku cez Stary most prezentovat ako docasne riesenie!
Reakcia na: Ámos #97314:
Konecne.
Reakcia na: Mikimaus #97317:
Hmm, železničnú frakciu vybudujú ? ? ? . Pán primáš je podobný suterén v zaobchádzaní s termitmi ako vrchný domovník.
Reakcia na: kecho #97316:
Tá verzia je jednak drahšia, jednak komplikovanejšia na údržbu a o ušetrený schod potom aj tak polezieš vyššie na sedačky ? . Nemci uprednostňujú toto riešenie, keďže tam väčšina mestských busov zadné dvereš nemá.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.