Áno, napríklad ty máš na tomto fóre to úplne najnižšie postavenie, postavenie arogantného šaša, ktrý sa snaží rozhodovať o tom, čo mu neprislúcha ani náhodou.
Ale, milý autista, tu nikto nestojí o rozhovory (v skutočnosti monológy) s tebou. Takže sa môžeš bez ohľadu na svoje záskuhy v oblasti boja proti obchodným reťazcom, regulácei Kauflandu a skrutkovo-maticového riešenia úzkohrdelného centrálneho komponentu spakovať a bežať späť do ri..., totiž čo to trepem, na Rovniankovu 14.
Predtým, než budeš chcieť niekomu dávať testy, naštuduj si gramatiku spisovnej slovenčiny.
Vyjadrenia nemenovaneho pana mi pripominaju zemiaky z nemenovaneho obchodneho retazca. Navonok krasna supka = autor dokazuje svoju ucenost vynikajucou slovnou zasobou - a vovnutri hniloba = nulova pouzitelnost obsahu textu. A preto radsej nakupujem zemiaky tam, kde mozno az tak pekne zvonka nevyzeraju, ale zato sa daju aj jest...
Mozno na miestnom urade su vsetci "mudrymi" vetami s plejadou cudzich slov ohureni (a mozno im ani nerozumeju), ale obavam sa, ze vacsina navstevnikov tohto fora vsetky tieto vyrazy dobre pozna, zaujima sa len o obsah prispevkov a neminie celu energiu na listovanie v slovniku cudzich slov (ako je to mozno na miestnom urade). Nemozno upriet, ze je to dobra taktika na ziskanie vplyvu u neznalych problematiky (a to nielen z radov uradnikov, ale aj niektorych obcianskych aktivistov). Ale u ludi, ktori sa o dopravu zaujimaju hlbsie a maju skusenosti z miest, kde funguje na urovni, s tymto nie je mozne pochodit.
- Oprava Stareho mostu s tratou elektricky je o cca 300 az 400 mil. drahsia v porovnani ked by bola len cesta. Ina nosnost, vibracne parametre atd.
- Ci veris a ci nie je irelevantne. Ale je to mozno dane tym, ze pracujem s ludmi, s ktorymi elementarne pravidla ludskej koexistencie a slusnosti nemusim preberat a prirodzene ich dodrziavaju.
ZSR mozu vyhlasit co chcu. Nemaju ziadne financne krytie. A ak sa bude stavat, tak nech to bude kryte z akychkolvek zdrojov, investorom su ZSR a teda to budu platit oni. A to v prvom rade financiami zo statneho rozpoctu a po odovzdani stavby preplati 85% Europsky zväz.
Ano tento koridor v UP je a je momentalne este stale vyhradeny pre nosny kolajovy system. Najblizie k uzemnemu konaniu ma stale elektricka. Zmena UP musi prejst mestskym zastupitelstvom 3/5 vacsinou. Takze rozhodne co chce mesto a nie co chcu ZSR.
1. Odborna, hoci nie vysoko formalna komunikacia je v rozpore s neformalnou komunikaciou s vulgarizmami. Nemienim sa o tom dalej hadat.
3. Pokial by bol drzy, jedna by mu letela.
4. ci bude stacit alebo nie, neviem teraz posudit. Ze ZSR do tunela idu sa vyjadril ing. Mecar. O prevadzkovatelovi a prevadzkovych okolnostiach - to nech si vyriesi MDPT. Mne ako uzivatelovi je to jedno.
OPRAVA (spôsobené ospalosťou) "elektricka nesluzi hlavne ako doplnkova doprava do centra, ale v rámci radiály" Keď je centrum na skok, prečo nevyužiť? Ďalej platí predchádzajúci príspevok.
Ano, z casti mas pravdu, ze nie vsetky stavby v ramci TEN-T17 a suvisejuce stavby maju oporu v UP. Koridor v Petrzalke vsak v UP je. Ucelom DUS je, okrem ineho, aj zmena UP aktualizaciou.
Podla vyjadrenia ing. Mecara, riaditela odboru projektov zeleznicnej infrastruktury MDPT, ZSR do toho idu. Ci z vlastnych, statnych alebo eu zdrojov neviem, ani ci maju vsetko doriesene neviem. Vyjadril sa ale, ze to budu platit ZSR.
napriklad 8 mld na elektricku. Rekonstrukcia stareho mosta sa musi vykonat tak ci tak. Jeho zivotnost odhaduju na maximalne 4 roky.
Takze na tomto by si neusetril.
Co sa bodu dva tyka, tak ti neverim. Inak by sa sa tu spraval inak.
Jemu na električke prekáža, že nie je dopravne a ekonomicky odôvodnená, je hlučná, tvorí bariéru, je neestetická a okrem toho by viedla popred jeho dom a on má patologický odpor k električkám, takže po predložení lekárskeho potvrdenia, že pri pohľade na električku dostáva epileptický záchvat, bude projekt NDS na báze električkovej rýchlodráhy s poukázaním na Listinu základných ľudských práv s slobôd odložený a prepracovaný na variantu plytkého bankového tunelu s ľahkými rýchlodrážnymi vozidlami električkového typu, pretož tie, na rozdiel od ľahkých električkových vozidiel rýchlodrážnych vozidiel električkového typu môžu zachádzať do centra a svojou prevádzkou v úseku Janíkov Dvor - Pribinova bezozvyšku vyriešia problematiku dopravnej obslužnosti Dúbravky, Karlovej Vsi, Dlhých Dielov, Kramárov, Lamača, Rače, Vajnor, Ružinova a CMO.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023