Vsetkych nie odbavovat, ja som prednedavnom mal zvyseny narok na MHD a S499.1023 praveze dal za pravdu...ono je v tom mat objektivne a konstruktivne naroky a pripomienky a nie riesit kazdu blbost
rovnaké vozidlo ako je MB Capacity vyraba aj MAN..konkretne je to Lions City GXL, ktory je dokonca o 1 meter dlhsi ako CapaCity. Takze tender ma vyznam, urcite bude z coho vyberat..
mozno keby nevznikli, tak by v bratislave nevznikla ani dogma ze odpocivat musia aj elektricky ?
v sucasnosti povazujem ale nakupo dvojsmernych elektriciek za zbytocny... vyse 100 rokov tu neboli a ani nam nechybali...
keby sme tu mali zeleznicne konecne, nepoviem pol slova, ale tie tu nemame... to by bol treba kompletny reset elektrickovej siete (vozidla, udrzbove vozidla, vyhybky, konecne, zastavky) a ten je podla mna zbytocnejsi ako nove logo.
Už som to tu raz písal, odľa mňa jednsmerné električky so sľučkami ani nemali NIKDY vzniknúť. Je to len o tom, že "niekto" chcel autobus na koľajniciach s viac miestami na sedenie. Inú výhodu vážne nevidím.
Teraz by nikto neriešil problémy s umiestneným nástupných zastávok, pretože by mohli niektoré byť aj v strede trate, neboli by problémy s miestom na vybudovanie obratiska, pri výlukach by boli minimálne obmedzené, atď.
V súčasnosti je už na to, samozrejme, neskoro a bola by asi blbosť kupovať nejaké veľké množstvo obojsmerných električiek, ale rozhodne aspoň tých 10-20.
Inak, stačí si spomenúť na bielu piskľavú Škodovku a miesto kam potom putovala. V Cagliari sú oné trate postavené železničným spôsobom, žiaden autobus na koľajách...
AK je to pravda (a nie BrankoDríst) je to dobra sprava za predpokladu ze to spravia tak ze okrem "do desať" CapaCity kupia aj aspon 40 inych klbakov...
preco si svoj prispevok poslala, naozaj nechapem ak ide o 140Sk, kazdy ma prah citlivosti niekde inde, u 1400Sk by som sa nad tym uz zamyslel ale 140Sk asi nestoji za dohadovanie sa s nimi, ak by sa jednalo o tych 1400Sk, tak uz asi davam trestne oznamenie na neznameho pachatela a pekne im ukazem dokumenty a poviem svedkov ze sa tu niekto pokusa nezakonne obohatit a spachat podvod nech padne DPB a cela jeho ctena pravna kancelaria na hubu a rozmyslia si ako budu nabuduce klamat
nechapem na co si chcela upozornit, ze v DPB pracuju mamlasi ktori vymahaju aj uz zaplatene pokuty nie je nic nove, dostatocne medialne sa to rozoberalo svojho casu na SME ze by sme si mali asi odkladat uctenky radsej 10 rokov aspon kvoli mamlasom v DPB
neviem ci to tu uz bolo, ale tato informacie z aktualne.sk o Mercedes CapaCity mi pride uplne neuveritelna co povedal nas expert na vsetko:
"Budeme sa snažiť vysúťažiť v tendri práve tieto veľkokapacitné autobusy, ktoré budú nasadzované na najvyťaženejšie linky. Uvažujeme, že nakúpime do desať veľkokapacitných autobusov," povedal pre Aktuálne.sk Branislav Zahradník, predseda predstavenstva bratislavského dopravného podniku."
"Branislav Záhradník upozornil, že pravdepodobne budú preferovať práve lacnejší typ tohto autobusu."
to uz kde sme? naco robia tender ked ich nezaujima najvyhodnejsia najlepsia ponuka ale uz dopredu maju vybrateho vitaza? asi by sa tym mal zaoberat Najvyssi kontrolny urad ako ucelovy tender sity na jedneho zaujemca
ono to je pekne ze rano na tych hajzlov urobili raziu ale pobede sa vodici a cestujuci mozu udusit nie. Ja som sa za tieto dva dni nabehal ako debil ako som ich vyhadzoval a aj parkrat som prevetral vy/isielacku lebo najdu sa aj taky arogantny .......... co nechcu vystupit normalne mi z nich vre v zilach ? ? ☠
no ono co sa meni je vonkajsok vnutrajsok trochu sa prerobi motor ale inac hlavne casti zostavaju a na technicaku mas original rok vyroby naftaka a Go je tusim u plynakov na 5 rokov aspon tak som to pocul takze aj tie prve us budu za chvilku v dochodku
Hlavove konecne su blbost, opakujem preto ze potom by tam mohli jazdit IBA obojsmerne vozy, nic ine. Kupovat len obojsmerne vozy je v BA debilizmus najvyssieho stupna. Treba kupit tak 10-15 obojsmernych vozov pre vyluky a zvysok jednosmerny.
Písal som už pre Ike, tak si pozri. Pokiaľ nebude obratisko električiek nikde problémom pre zavedenie trate do danej oblasti a všetko pôjde riešiť tak ako doteraz - čiže klasické obratisko, tak sa nepričim jednosmerným elinám, no neverím, že všade to bude také jednoduché. Najmä z toho pohľadu, že najpr sa všetko zastavia husto a potom sa rieši doprava. Dakedy tu na imhd.sk pobývali fotky z Holandska ako sa stavia. Prv než stoja ešte základy sídliska tak tam premáva už električka ? pochybujem, že takéto dačo hrozí pri zástavbe severne do Dúbravky.
V prípade ak by sa budovali hlavové konečné, sú menej náročné na priestor a terénne úpravy. V Brne je to tak riešené v Líšni trebars. Určite tam kde elinu treba a nejde vybudovať slučku, tak sa spraví hlavová a preto som nahodil tému potreby obojsmerných električiek. Taktiež už spomínané výluky, že v prípade ak sa pri renkonštrukcii trate Trnavské mýto - Ružinov postupovalo od Trnavského mýta a zrekonštruovaný by bol úsek Tomášikova - Trnavské mýto, tak by tieto dvojsmerné eliny umožnili premávku aspoň v danom úseku, za predpokladu, že by tam bola výhybka umožňujúca prejazd na opačný smer. Nedávny príklad - Obchodná. Celá ulica bola dokončená okrem Hurbanovho a Nám. SNP, tak sa čakalo na dokončenie pričom zastávky Poštová a Vysoká už mohli električky obsluhovať, keby boli dvojsmerné.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
enumaelish