To isté som písal aj osemstodesine, na prevádzku peniaze neberú. Ja som googlil, ale nevygooglil. Ešte som sa dočítal o kontrakte, písal som pár mailov, uvidím. To cestovné je minimálne 1,50 podľa zóny až 2,20, zľava na spiatočný. Integrácia je utópia.
Luas je nonstop narvatý. Inak vcelku show, tento rok prebieha predlžovanie 30 m vozov na 40 metrové + nákup 18 nových ?, nehovoriac o zbesilej výstavbe VHD všetkého možného.
Podľa toho, čo sa mi podarilo vygoogliť, síce firma neberie dotácie na samotnú prevádzku, vozdilá a trate sa však postavili za cudzie. A cestovné za 1,40 tiež nie je žiadna sláva, čo by som vzýval.
aj ja som bol prekvapeny, ale potom som zistil preco je tam rozdiel. Pri posilovych spojoch nepoznam prejazdy, tam je problem urcit pocet len podla poradi.
nedavno tu niekto uvadzal ze by sa Capacity nemohol uplatnit pri Slimaku (L50), no podla tohto clanku ma "velku otacavost" a zo zaberu to je tiez vidiet... takze by sa exprerimentalne aj dal vyuzit na L50 (druha vec je ze sa nepocita so zaradenim na druhu kolonu)
minusom by v tomto pripade zrejme bolo ze by sa na stanoviste nepomestili tri busy
apropo: nie su neake zabery z premavky, a hlavne pri otacani?
Odôvodnenie o rozhodnutí:
1) Nebol si schopný preskúmať tr3mp-ovu analýzu, z nejakého neznámeho dôvodu si jeho návrh linkového vedeniía nazval "screenshotom z Transport Tycoon" či ako.
2) Od iných požaduješ presné výpočty hoci stačí kvalifikovaný odhad, zatiaľ čo ty sám niue si schopný podložiť ani svoje kategorické tvrdenia o nemožnosti prevádzky električiek po telese Starého mosta.
3) Ľuďom, ktorí ti fundovane odpovedali, si ich odpovede proste odignoroval.
4) Neustále tu omieľaš pár naštudovaných odborných výrazov, pričom o iných nemáš ani potuchy.
Na základe tohto som rozhodol tak, ako som rozhodol.
Ak ma budeš aj naďalej ignorovať, budem rád.
Prekonam sa a predsa len ti odpisem:
1. Nie som ani teoretik ani odbornik na dopravu a dopravne inziniersto, ale doprava v meste ma zaujima a kedze sa k nej oficialne vyjadrujem (a su aj zapracovane do oficialnych materialov mesta a mestskych casti), snazim sa ziskat rozne informacie, nielen jednostranne, ale vyvazene a roznorode, a na ich zaklade si vytvorit nazor. Preto komunikujem a aj spolupracujem napriklad s ludmi, ktorych som uz uviedol.
Ocakaval som, ze by som aj tu niekoho nasiel, kto je fundovany a ma co k tomu povedat. Dockal som sa ale vulgarnosti a flameovania, ktore mienim 'odmenovat' ignoraciou a utvorenim si nazoru o tu pritomnej komunite. Na druhej strane si nie som vedomy toho, ze by som ja niekoho castoval podobnym spravanim.
2. Cely cas tvrdim jedine: Neviem, ci tr3mp-ovo linkovanie moze/bude fungovat, ale aby sme sa o tom mohli seriozne a relevantne rozpravat, poprosil som o prepocet a tzv. dopravnu maticu. Z nej je to jasne.
P.S. Zakonne poziadavky na bezpecnostne a pracovne prestavky a aj vyrovnavacie casy boli napriklad doplnujuci dovod, preco nie celkom verim tr3mpovmu prepoctu a dostatocnosti suprav. A prave tieto som zahrnul do "rezervy", ked som robil velmi hruby odhad ja.
P.S.S. K dalsim veciam sa vyjadrim a v pripadnej diskusii budem pokracovat az po tom, co sa zmeni pristup niektorych a po tom, co sa preukaze zaujem o slusnu a konstruktivnu diskusiu.
ratal si pri 90 supravach rano na L9 6min interval? Mne sa nezda, ze by bolo treba o 25 suprav viac.
Ak zavedies system 5 liniek, tak vsetky musia mat 4/5/4//6. Na linky na hlavnu stanicu budu stacit K2S-ky.
Pretože je tam doslovne napísané "po absolvovaní rýchlokurzu".
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Allredo
Re #95827 Ike: ten klb je velmi dobre prepracovany