Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: enumaelish #95070:
Karosou B731 určite nie
Reakcia na: _ERIC #95028:
Inak nemám prehľad o tom čo jazdí na 67 ale je 67 obsluhovaná Karosami B731 alebo SOR 9.5?
Reakcia na: hoppusmark01 #95067:
okrem toho majú na tú opravu ciest do konca roka dosť času! Treba prejsť postupne cesty podľa trás autobusových liniek, a opraviť všetky zlé úseky ciest na trase tej ktorej linky.. Následne môžu byť na dotyčnú linku nasadené NP vozidlá.. Takže opravy sa dajú robiť aj postupne pri dodávkach autobusov... Takže stačí len chcieť.. Lenže kto nechce, ten nenájde peniaze, a ani nestihne cesty opraviť.. Magori ?
Reakcia na: branco76 #95018:
66ku nechaj radšej tak ako je. Jej trasa je dobrá taká ako je. A prestup na 201, 202, 208 je bezproblémový najmä keď 201, 202, 208 chodia omnoho častejšie ako 66. A využíva ju dosť ľudí z okolia drieňovej.
Reakcia na: 810zssk #95047:
to je úplne choré... tak nie, aby radšej mesto dalo opraviť tie najhoršie cesty, oni budú kupovať v roku 2008 vysokopodlažné vozidlá... ?
Reakcia na: Ámos #95058:
ani Ikarusy 415 a 435 nemajú nejako super vyriešený interiér a rozmiestnenie sedačiek...
na tom je z vozidiel v BA najlepšie TAM BUS...
Reakcia na: Papyr #95064:
Toto je vsak na rozdiel od Citelisu aspon vydarene... A co povazujes za moderne vyzerajuce vozidlo? Hadam len nie SOR? Toto aspon vyzera ako autobus...
Reakcia na: Majo #95056:
No sorry, ale toto sa zda dizajnovo byt o desat rokov starsie ako Citelis. (A to je co povedat.)
Neviem či to tu už bolo, v prístrešku na Kamennom námestí je reklama na T-Mobile, pričom je na stene prístrešku také tlačidlo, ktoré keď stlačíte, na obrazovke vmontovanej v stene prístrešku sa spustí asi minútový reklamný spot.
Reakcia na: Ámos #95058:
Oni neponúkajú len LE verziu, ale aj 100% NP verziu a interiér sa dá vyriešiť aj tak, aby si v ňom mohol pohodlne stáť...
Reakcia na: Ámos #95060:
Objavil si Ameriku... To malo napadnúť kúpiť súdruhov v 80. rokoch, teraz Ti už Ikarus také vozidlo nevyrobí... Existujú výrobcovia, čo ponúkajú 3-článkové vozidlá, ale údajne podľa slovenských predpisov nemôže byť autobus dlhší ako 18,75 m...
Reakcia na: Ámos #95058:
LE verziu
Reakcia na: Majo #95056:
Ale ja sa nesmejem na Ikaruse. Ja ich mam rad. LW verziu by som samozrejme nevidel rad v BA a taktiez Ik412 by som nerad videl vo vacsom pocte v ulicach BA. A preco? No lebo akosik je tam uplne zabudnute na stojacich ludi.
Avsak 415 a 435 su moje najoblubenejsie vozy. Skoda len, ze sa one DPB nestara.
Reakcia na: Majo #95056:
Alebo http://www.freeweb.hu/ik400/412/412-57.jpg - to je krátky 412 v Low Entry verzii.
Reakcia na: Ámos #95055:
Čo Ti je na tom smiešne? Pozri si http://www.freeweb.hu/ik400/417/417-42.jpg Nechcel by si taký do BA? Dúfam, že Ťa už smiech prešiel...
Reakcia na: Majo #95054:
No tak potom Zahradnik pozyva vyrobcu Ikarus do tendra s vozidlami radu 400 ?
Reakcia na: Solider #95053:
To, ze Ikarus skrachoval je blbost na n-tú. IKARUS NIKDY NESKRACHOVAL!!! Akurat vdaka manazerskym "omylom", ktore sposobil Irisbus po odkupeni Ikarusu (nepokracovanie vo vyrobe radu 400), sa ukoncila vyroba autobusov a Ikarus sa zacal zameriavat len na specialne autobusy a cestne vozidla. Najvacsi zavod v Szekesfehervari bol zatvoreny. To vsak nedalo velkopodnikatelovi Gaborovi Szelesovi, ktory tento zavod kupil a opatovne rozbieha vyroba tradicnych vozidiel Classic a radu 400. Subezne s tym vsak nadalej existoval aj Ikarus Special Coach Factory, ktory pod taktovkou Irisbusu vyrabal rozne specialne vozidla, aj napr. midibusy Ikarus E91. A zavrety bude len irisbusacky Ikarus Special Coach Factory, Szelesov Ikarus bude vo vyrobe pokracovat. Napr. SAD Nové Zámky, prevádzka Komárno teraz zakúpil nový prímestský autobus Ikarus IK HB 122, EČV NZ-020CV.
Reakcia na: _ERIC #95052:
Neskrachoval čírou náhodou Ikarus skôr?
Reakcia na: 810zssk #95045:
co sa podari zaviest o mesiac?

Re #95050 Ámos: vzhladom k tomu ze 19. Januara 2008 Ikarus oficialne ukoncil vyrobu, tak ho uz asi tazko oslovia. TAM BUS Maribor skrachoval uz davno, tak ako hovoris v 90-tych rokoch.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.