Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: záchranár #94548:
Kto si zaplatí reklamu, ten má. Hádam nebude DPB zakazovať reklamu za to, že sa niekomu nepáči. Hlavne, že si zaplatí, veď o to pri reklame ide a už samotný zadávateľ si má uvedomiť, či reklama svojím vzhľadom ľudí skôr neodradí. A Tvoj návrh loga je, nehnevaj sa, úplná blbosť, keďže v ňom je zastúpená len jedna trakcia MHD a modrá farba s mestom nemá nič spoločné...
Reakcia na: Kami #94547:
Už vidím, ako bude niečo lacnejšie ako K3. Jedine trojčlánkové Vario alebo ten nízkopodlažný zázrak, čo teraz predstavili Rusi. ?
majo máš pravdu. treba postaviť nové haly na údržbu, len sú neni financie na to.
Všetci, čo tu stále presadzujete tú K3 stále zabúdate na jednu vec - ak chce DPB vozidlo takejto dĺžky prevádzkovať, musí mať na to najprv technické zázemie. A v súčasnosti neexistuje ani na Trnávke, ani v Krasňanoch taká hala, kde by sa dalo opravovať takto dlhé vozidlo. Nebol by ani taký problém u denných opráv, tam sa to dá dorobiť, ale na opravy väčšieho rozsahu je potrebné postaviť nové haly a na to teraz financie rozhodne nemáme. Preto môžete na teraz na niečo také ako K3 zabudnúť. Na najbližšie roky sa plánuje modernizácia električiek len na typ K2S s novou skriňou a T3P so skriňou VarCB3 i bez nej...
mohli by tu premávať aj nejaké nové električky, nielen K2 a Tatry a ďalšie. ale nejaký siemens, alstom a tak.
ja by som dal na vozidlá reklamy rôznych firiem, ale nie SPP lebo to je hrozné.ako to na tých vozidlách vyzerá. a logo DPB by som si predstavoval ako modrý autobus , s červenou čiarou uprostred,nebolo by to zlé logo.
Reakcia na: Ámos #94539:
ci to bude prave K3 neviem. Ale mala by to byt NP elektricka s parametrami podobnymi K3. T.j. nie 100% NP, otocne podvozky, cena (!), ... Co ked K3 cenovo podlezie nejaky Stadler, alebo Siemens? 🙂
Reakcia na: enumaelish #94544:
No na túto otázku ti neviem odpovedať.. len som chcel povedať, že som rád, že má DPB nové logo.. Je to jedna z mála dobrých vecí, ktoré DPB spravil v poslednej dobe.. Druhou dobrou vecou bolo predĺženie L41 na Búdkovú..
Reakcia na: zakaznik #94543:
Teda myslel som na ten materiál, z čoho je to schodisko na obrázku urobené, ak by to náhodou niekto inak pochopil. ?
Reakcia na: hoppusmark01 #94541:
Ok. Len tak, že načo sa potom s dodržiavaním požiadavky na zakomponovanie symbolu mesta zapodievali tí ostatní podvedení poctivci? Keď to bola tiež jedna z požiadavok na postup? Potom načo sú pravidlá. Možno keby sa na to nekoncentrovali tí podvedení tak by vznili omnoho krajšie logá a nemuseli by si trápiť hlavy s tým ako tam dať symbol mesta.
Reakcia na: S499.1023 #94532:
Ak spravíš takúto lávku, tak poľadovica nemá šancu:
http://www.cefo.eu/resize/domain/cefo/files/ocelove-schody.jpg ?
A máme niektoré podchody v BA do ktorých sa mnoho ľudí bojí vkročiť, lebo za rohom môže číhať nejaké indivíduum.
Ešte by som chcel ukázať toto foto z imhd.sk http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=6069&idg=106&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
všimnite si polohu zastávky. Vtedy električka stála na zastávke a počkala si aj na signál voľno naraz. Teraz ak chytí červenú tak čaká a ešte raz musí potom stáť na Kamennom námestí. Nebolo by lepšie pre električky umiestňovať zastávky tak aby ich mali pred semaformi? Detto aj celkové riešenie námestia neni také provizórne a má nejakú formu. Ten kruhový objazd by tam neuškodil ani teraz.
Reakcia na: enumaelish #94538:
Mne sa nové logo DPB páči.. Tie slučky sú písmená DP, nie sú to žiadne symboly mesta.. a ani si nemyslím, že by v zásade logo DPB muselo mať symboly mesta..
Prosím Vás, sú nejaké fotky alebo má niekto fotky z čias keď ešte bola na Štefánikovej električková trať? Myslím ale iné lokality ako SAV a Hodžovo námestie. Mám na mysli úsek medzi terajšími zastávkami SAV a Hodžovo námestie ? Ak méte, mohli by ste poslať? Dám maila alebo ICQ číslo. Ďakujem ?
Reakcia na: S499.1023 #94535:
no vidis a uz vieme takmer vsetko ? co nas zaujimalo... Uz len, kedy by mohla svetlo sveta uzriet prva bratislavska K3-ka.
Reakcia na: hoppusmark01 #94531:
No teš sa dopredu na to, že ak sa vyhlási takáto súťaž, tak to nebude mať spoločné nič s Bratislavou detto ako víťazné logá pre DPB. Neviem konkrétne aký symbol mesta skrývajú tie slučky víťazného loga?! Snáď len smerovanie mesta k tomu, že celé bude samá cesta, betón a nové a nové budovy bez kvalitného prístupu MHD.
Reakcia na: Beus #94515:
Podľa vyjadrenia PRAS-u nie je problém mať trakčný podvozok koncepcie K3 (čo je iné, než na KT8) na metrový rozchod.
Reakcia na: S499.1023 #94533:
Tuším na to môže dávať výnimku ministerstvo, ale tiež som si nie istý.
Reakcia na: Ámos #94495:
Tak 38 rokov nemajú v priemere, 38 rokov mali prvé K2. A akože skúpy na slovo? Nie je ČO modernizovať vložením NP článku. Nebude sa robiť na žiadne staré papiere, budú to novostavby s novými papiermi.
Reakcia na: enumaelish #94491:
Zostávajúce K2 sú čiastočne určené na zachovanie, čiastočne už držia pokope len silou vôle. Aj posledná K2S je novostavba. Takže načo vkladať NP článok, keď sa môže realizovať VarioLF2/3?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.